keessie Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 hey mensen als ik gta vc laat in moomapper zijn er geen textures of ook wel alles is wit! zo kan ik natuurlijk niet mappen ik heb al gezocht hier en heb ook de nieuwste moomapper gedownload helpt ook niet gta3.img opnieuw gerebuild werkt ook niet er werd ook iets gezegd over een update van je videokaart driver. zou iemand mij daar iets meer over kunnen vertellen hoe dat moet? verder als iemand nog andere tips heeft hoe moomapper wel werkt laat het even weten ik hoop dat iemand kan helpen grz Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Staat er nergens een knop met "Show textures" ? Tom Reageren
keessie Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Staat er nergens een knop met "Show textures" ? Tom die staat standaard altijd aan EDIT:na een middagje prutsen en googlen is het me eindelijk gelukt om mijn driver te updaten. dus dit topic is niet meer nodig EDIT2:alleen dacht ik dat het langzaam laden van Vc ook verholpen zou zijn is dit moeilijk om te verhelpen? grz Bewerkt: 20 december 2008 door keessie Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Staat er nergens een knop met "Show textures" ? Tom die staat standaard altijd aan EDIT:na een middagje prutsen en googlen is het me eindelijk gelukt om mijn driver te updaten. dus dit topic is niet meer nodig EDIT2:alleen dacht ik dat het langzaam laden van Vc ook verholpen zou zijn is dit moeilijk om te verhelpen? grz Nee. Misschien heb je een aantal zware mods in je VC zitten. Misschien is je videokaart heel slecht. Dit ligt dus volkomen aan jou. [offtopic]En jou signature is veeeeel te groot.[/offtopic] Reageren
keessie Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 ok dan zal het wel aan mijn videokaart liggen offtopic: en ik heb een andere signature gepakt grz Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 ok dan zal het wel aan mijn videokaart liggenofftopic: en ik heb een andere signature gepakt grz Misschien kun je de specificaties van je videokaart even posten, dit kan je doen door rechtermuisknop op je bureaublad->eigenschappen->tabblad instellingen->adapter. Het kan zijn dat je videokaart heel goed is, en dan zou het ergens anders aan liggen. Grtz RD Reageren
keessie Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 hallo ik heb een ati radeon 9600 series(meer weet ik niet it mijn hoofd) ik heb het niet kunnen vinden via beeldeigenschappen misschien is het zo bij vista? ik heb xp via uitvoeren,dxdiag staan ook alle gegevens moet ik die hebben? natuurlijk kan het ook liggen aan een volle c schijf zodat hij langzaam is. ik ben nu bezig met schijfopruimin etc. grz Reageren
iefen Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 damn ik heb het probleem met die textures oko Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.