Zapp Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Waar is die kuil in de buurt van area 69? Hoe ver van het hek af en aan welke kant? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) Ik heb er eerlijk gezegd ook lang naar gezocht voordat ik hem gevonden had! Maar de locatie is vrij simpel! ik heb even snel een uitleg gemaakt! had anders wel even een foto gemaakt maar heb geen camera, RECLAME!! Dit staat gewoon ook in onze mooie walkthrough Bewerkt: 17 april 2005 door Joriz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 De site doet het hier niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Loop vanaf je eigen vliegveldje naar de Big Air, loop om de grote rots heen en je valt (bijna) vanzelf in die kuil. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Uhm... Wat is de big air?? :wacko: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Uhm...Wat is de big air?? :wacko: Hij bedoelt waarschijnlijk de big ear. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Uhm...Wat is de big air?? :wacko: Hij bedoelt waarschijnlijk de big ear. Heb ook geen idee wat dat is... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 The big Ear is die grote schotel, maar er is ook een kaartje in walktrough waar je kan kijken, zo is het mij ook gelukt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Heb met een motor alle mogelijk routes van het vliegveldje naar die schotel afgelegd en niks gevonden. Zou iemand niet ff een rondje op een kaart kunnen zetten en die ff uploaden en heir zetten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 <_< daar is het ongeveer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Ben vanaf het vliegveldje aan alle kanten langs die rots gelopen en echt niks gevonden... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 (bewerkt) Het is daar toch in de buurt hoor, ten Noord-westen van de No Fly zone zeg maar. Hier, zie bijlage: Bewerkt: 18 april 2005 door BMW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Heb het gevonden! Zat naast die 2de rots. Her dus: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Hij is goed geplaastst door R* want ik kon hem eerst ook niet vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts