GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Hallo, Ik zie vaak bij andere auto's dat ze een knipperlicht aangeven, maar kan je dat zelf ook? En hoe dan? Het is op de PC mvg, ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Hallo,Ik zie vaak bij andere auto's dat ze een knipperlicht aangeven, maar kan je dat zelf ook? En hoe dan? Het is op de PC mvg, ik Nee dat kan niet. maar het is wel handig dat peds knipperlichten hebben want anders beuken ze telkens tegen je aan XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Nee dat kan niet. maar het is wel handig dat peds knipperlichten hebben want anders beuken ze telkens tegen je aan XD Ze beuken evengoed wel tegen je aan, want ze rijden toch zo asociaal echt niet normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 oki thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.