Silverbyte Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Na mijn vorige signature ben ik opnieuw aan de slag gegaan, en wat mij betreft heb ik mijn vorige signature ruimschoots overtroffen: Versie 2 (Waarbij het bovenlichaam beter in de achtergrond is verwerkt): Het klopt dat de signature niet binnen de toegestane maten is, maar aangezien ik niet van plan ben deze te gebruiken, vormt dat geen probleem. Tips, opmerkingen en andere aanverwante zaken zijn van harte welkom. Bewerkt: 20 december 2008 door Silverbyte Reageren
nrdissy Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Kan je Aub de .PSD naar me toe verzenden via Pm :$ Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Kan je Aub de .PSD naar me toe verzenden via Pm :$ Mag ik vragen waarom je de .PSD nodig hebt? In verband met de tekst waar ik toch niet helemaal tevreden over was, heb ik een V3 gemaakt: Bewerkt: 20 december 2008 door Silverbyte Reageren
.Syfes Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Je moet het sharpen!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.