Jump to content

Overwoestbare auto


Hackman

Recommended Posts

Hallo mensen,

Is er iemand die me kan informeren over de manier om een onverwoestbare auto te krijgen? Je kon het doen met behulp van Kiki/LAWCHICK als vriendin alleen wat ik nu verder moet doen is me niet duidelijk en ik kan met de zoekfunctie niet terugvinden waar het me kan worden uitgelegd of ik gebruik gewoon de verkeerde termen om het op te zoeken. Ik dacht in ieder geval dat je tijdens een date met haar uit het raam moest schieten om haar bang te maken. Vervolgens zou ze dan uit de auto stappen en zou de auto waar je in aan het rijden was onverwoestbaar (of iets in die geest) alleen de auto waarmee ik het probeerde kon nog steeds kapot. Weet iemand hoe ik deze bug/glitch met succes kan uitvoeren? Ik zou diegene erg dankbaar zijn! Ik heb trouwens al gekeken met de zoekfunctie alleen zonder succes dus vandaar dit topic.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Ik heb dit al eens gedaan en hij is idd explosie-proof! :) En het werkt overigens met alle vriendinnen (behalve die uit het verhaal).

Dit is wat je moet doen:

  1. Bel Kiki voor een date
  2. Pik haar op in een auto die jij explosie-proof wil maken
  3. Begin te schieten vanuit je auto
  4. Er zal staan You scared Kiki, de date zal over zijn en je hebt je explosie-proof auto!

Bijwerkingen:

  • Je bent je vriendin natuurlijk kwijt
  • Je kunt wel beschoten worden in je auto, maar de ramen kunnen niet kapot

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, ik heb dit namelijk geprobeerd met een Infernus en er konden nog steeds deuken in komen (niet zo raar) alleen hij kon nog wel ontploffen bij mij en kogels heb ik nog niet geprobeerd. Kan je misschien de precieze bijwerkingen ervan noemen, waar kan de auto bijvoorbeeld niet kapot van gaan en waarvan wel? Kan hij bijvoorbeeld tegen bommen?

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, ik heb dit namelijk geprobeerd met een Infernus en er konden nog steeds deuken in komen (niet zo raar) alleen hij kon nog wel ontploffen bij mij en kogels heb ik nog niet geprobeerd. Kan je misschien de precieze bijwerkingen ervan noemen, waar kan de auto bijvoorbeeld niet kapot van gaan en waarvan wel? Kan hij bijvoorbeeld tegen bommen?

Hij moet tegen granaten kunnen en RPG's...

EDIT: Misschien kan dit helpen:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het geprobeerd hoewel ik toch binnen de kortste keren was ontploft. Ik denk dat ik later nog eens ga proberen alleen dan op de ramen. Je wordt in ieder geval bedankt voor je hulp en ik laat morgen weten of het is gelukt of niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Ik heb dit al eens gedaan en hij is idd explosie-proof! :) En het werkt overigens met alle vriendinnen (behalve die uit het verhaal).

Dit is wat je moet doen:

  1. Bel Kiki voor een date
  2. Pik haar op in een auto die jij explosie-proof wil maken
  3. Begin te schieten vanuit je auto
  4. Er zal staan You scared Kiki, de date zal over zijn en je hebt je explosie-proof auto!

Bijwerkingen:

  • Je bent je vriendin natuurlijk kwijt
  • Je kunt wel beschoten worden in je auto, maar de ramen kunnen niet kapot

Dit klopt niet precies.

Als je auto explosiebestendig is, kunnen de ruiten alsnog kapot gaan, alleen niet door schoten, en als dat gebeurt (het raam gaat kapot), kun je wel geraakt worden van buitenaf (door kogels).

Je krijgt de bijwerking inderdaad door een vriendin op te bellen voor een date, en dan tijdens het rijden naar de bestemming (waar je met je vriendin heen wilt) gaan schieten vanuit de auto. De auto kan wel nog schade krijgen (deuken, krasjes), maar kan niet onploffen door RPG's en granaatjes (om maar wat te noemen).

Op deze manier kun je makkelijk de achievement/trophy One Man Army doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, ik heb dit namelijk geprobeerd met een Infernus en er konden nog steeds deuken in komen (niet zo raar) alleen hij kon nog wel ontploffen bij mij en kogels heb ik nog niet geprobeerd. Kan je misschien de precieze bijwerkingen ervan noemen, waar kan de auto bijvoorbeeld niet kapot van gaan en waarvan wel? Kan hij bijvoorbeeld tegen bommen?

Hij moet tegen granaten kunnen en RPG's...

EDIT: Misschien kan dit helpen:

Dit filmpje is wel bij Kate en niet bij Kiki. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...