Jump to content

Is het mogelijk om...


Nstyle08Z

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb 3 dagen geleden GTA IV voor de PC gekregen en ik ben zo'n groentje en ik heb een vraag: Is het mogelijk om een wapen af te pakken van iemand terwijl je in een gevecht zit of gewoon op straat zonder hem eerst bewusteloos te slaan? Bijvoorbeeld je vecht met een man die een mes bij heeft en dat je dat mes plots afpakt, of dat je met een politieagent vecht en zijn wapen afneemt? Is dat mogelijk? Zo ja, kan ik dat ook doen zonder een gevecht te starten? En kan je dat bij ieder wapen dat bijvoorbeeld zo'n politieagent in zo'n zwart pakje een M4 bij heeft en je het dan kunt afpakken?

Alvast bedankt! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet je teleur stellen, dit kan namelijk niet. Wat er wel soms kan gebeuren is dat wanneer je met iemand een gevecht aangaat en je duwt hem zal hij soms zijn mes of knuppel laten vallen, en kan jij dit gewoon opnemen. ^_^

Edit @ Visser23: Ik hou van je. :$

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk om een mes af te pakken. Dit leer je in een missie van Roman. Roman wordt in elkaar geslagen en jij moet helpen om de daders te vermoorden. Een persoon zal weg gaan en jij moet erachter aan. Je zit dan in een huis en de tegenstander heeft een mes. Je zult leren om dit mes af te pakken. In de missie Bleed Out leer je dat.

Deze keer wordt uitgelegd hoe je het mes van hem kunt afpakken. Richt op Darden en druk snel achter elkaar op de aangegeven toets en pak het mes vervolgens af met een van de andere twee aangegeven toetsen. Nadat je het mes hebt afgepakt kun je deze gebruiken om Darden uit te schakelen.

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet je teleur stellen, dit kan namelijk niet. Wat er wel soms kan gebeuren is dat wanneer je met iemand een gevecht aangaat en je duwt hem zal hij soms zijn mes of knuppel laten vallen, en kan jij dit gewoon opnemen. ^_^

Ah daarom heb ik dan soms plots een mes vast als ik met iemand vecht, want het gaat zo vlug.

En is het mogelijk om een wapen van een politieagent te laten vallen met zo'n duw? En ook bij zo'n SWAT-mannetjes uit zo'n grote truck?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk om een mes af te pakken. Dit leer je in een missie van Roman. Roman wordt in elkaar geslagen en jij moet helpen om de daders te vermoorden. Een persoon zal weg gaan en jij moet erachter aan. Je zit dan in een huis en de tegenstander heeft een mes. Je zult leren om dit mes af te pakken. In de missie Bleed Out leer je dat.
Deze keer wordt uitgelegd hoe je het mes van hem kunt afpakken. Richt op Darden en druk snel achter elkaar op de aangegeven toets en pak het mes vervolgens af met een van de andere twee aangegeven toetsen. Nadat je het mes hebt afgepakt kun je deze gebruiken om Darden uit te schakelen.

Succes :)

Hmm, kan je dat ook doen voor die missie en bij hoeveel procent is die missie ongeveer en kan je ook alsjblieft uitleggen in je eigen woorden hoe je het stap voor stap doet om het op de PC af te pakken?

Alvast bedankt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de PC versie niet. Maar dit is de 4e missie van Roman dus dit gebeurd erg snel. Het aantal procent kan ik natuurlijk niet zeggen omdat je misschien wel al duiven en stunt jumps hebt gedaan.

De besturing op de PC weet ik dus niet. Je moet het gewoon leren in de missie. En dan niet een wapen pakken en hem neer schieten maar gewoon de instructies volgen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de PC versie niet. Maar dit is de 4e missie van Roman dus dit gebeurd erg snel. Het aantal procent kan ik natuurlijk niet zeggen omdat je misschien wel al duiven en stunt jumps hebt gedaan.

De besturing op de PC weet ik dus niet. Je moet het gewoon leren in de missie. En dan niet een wapen pakken en hem neer schieten maar gewoon de instructies volgen ;)

Oh ok. Bedankt! _O_:dans::tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...