Jump to content

Savegame opslaan vóór volledige computerreset


nebu147

Recommended Posts

Hallo iedereen,

ik ben van plan om mij pc te gaan resetten, om hem wat op te schonen. Dit doe ik ongeveer ieder half jaar.

Nu ik GTA 4 heb gekocht en de story heb uitgespeelt, wil ik mijn savegame niet verliezen. Mijn vraag is dus, Hoe moet ik mijn savegame opslaan, zodat ik hem na de reset gewoon weer op dat punt kan spelen?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

ik ben van plan om mij pc te gaan resetten, om hem wat op te schonen. Dit doe ik ongeveer ieder half jaar.

Nu ik GTA 4 heb gekocht en de story heb uitgespeelt, wil ik mijn savegame niet verliezen. Mijn vraag is dus, Hoe moet ik mijn savegame opslaan, zodat ik hem na de reset gewoon weer op dat punt kan spelen?

Alvast bedankt

op een usb sticky?

Of je externe harde schijf als je die hebt?

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat snap ik...

Ik bedoel, waar haal ik de bestanden vandaan die ik op mijn usb stick moet opslaan, zodat ik de savegame behoud?

C:\Users\*naam pc*\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames daar staan ze bij vista;) bij xp weet ik het niet maar staan ze ook in de appdata map:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat snap ik...

Ik bedoel, waar haal ik de bestanden vandaan die ik op mijn usb stick moet opslaan, zodat ik de savegame behoud?

C:\Users\*naam pc*\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames daar staan ze bij vista;) bij xp weet ik het niet maar staan ze ook in de appdata map:)

In xp staan ze dan: C:\Documents and Settings\*username*\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames*

Verwacht er niet teveel van, ik heb ook een poging gedaan om zo me savegames van me beneden pc op me eigen pc te zette. dit lukte helaas niet...

*sommige mappen zijn verborgen, moet je zichtbaar maken in mapopties

Bewerkt: door blackhawkdesign
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat snap ik...

Ik bedoel, waar haal ik de bestanden vandaan die ik op mijn usb stick moet opslaan, zodat ik de savegame behoud?

C:\Users\*naam pc*\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames daar staan ze bij vista;) bij xp weet ik het niet maar staan ze ook in de appdata map:)

In xp staan ze dan: C:\Documents and Settings\*username*\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames*

Verwacht er niet teveel van, ik heb ook een poging gedaan om zo me savegames van me beneden pc op me eigen pc te zette. dit lukte helaas niet...

*sommige mappen zijn verborgen, moet je zichtbaar maken in mapopties

idd elke keer gta word geïnstalleerd krijgt deze een uniek nummer die iedere keer anders is, nu dit nummer word ook iedere keer opgeslagen in de saved file, wanneer dat nummer nu niet zou overeenkomen dan werk het gewoon niet om dat saved file te gebruiken

mvg _gamer4life_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...