Pennywise The Clown Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb via een enquête een abonnement via Vodafone gewonnen. Het gaat om een Samsung D900i Metallic Silver. Hierbij zit een zogenaamd basisabonnement van €22,50.- P/M. Het is weliswaar onduidelijk hoeveel belminuten ik hiervoor krijg. Volgens de website van de provider zijn het er 150. Het contract geeft echter aan dat ik maandelijks €11,25.- (50%) korting krijg, dus maandelijks €11,25.- moet betalen voor 150 belminuten. Het abonnement is exclusief, en niet te verkrijgen via Vodafone zelf. Althans, op de site is deze niet te vinden. Ik twijfel wel nog, aangezien er vele nieuwere telefoons verkrijgbaar zijn, met meestal ook nog eens goedkopere abonnementen. Ik bel vrij weinig, eigenlijk helemaal niet. 100 belminuten per maand is méér dan voldoende. Is het abonnement dat Vodafone me heeft aangepraat dan toch de moeite waard? Of kunnen jullie me een beter abonnement aanpraten? Bij voorbaat dank. >>> Door Jowx: Dat was de laatste bump voorlopig.. <<< Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Als je weinig tot niet belt, dan neem je toch gewoon een prepaid? Koop een leuk telefoontje met MP3, die heb je al voor 80 euro. En neem prepaid, kan je er zelf geld opzetten.. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Als je weinig tot niet belt, dan neem je toch gewoon een prepaid? Koop een leuk telefoontje met MP3, die heb je al voor 80 euro. En neem prepaid, kan je er zelf geld opzetten.. Dan ben je voor een degelijke telefoon toch wel zeker honderd euro kwijt. Veel geld al zeg ik het zelf. Maar het is wel degelijk een idee, en ik doe nooit iets met een telefoon. Foto's maken doe ik nooit, filmen al helemaal niet, en ik heb een MP3. Wat heb je dan nog meer nodig? De Nokia RS 1986 (19 inch) die ik nu heb doet het prima. Prepaid is idd een idee dus... Nog iemand een tip? Reageren
Hayte Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 ik zou Vodafone eerst mailen om te kijken of het nou gratis is of niet Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Als je weinig tot niet belt, dan neem je toch gewoon een prepaid? Koop een leuk telefoontje met MP3, die heb je al voor 80 euro. En neem prepaid, kan je er zelf geld opzetten.. Dan ben je voor een degelijke telefoon toch wel zeker honderd euro kwijt. Veel geld al zeg ik het zelf. Maar het is wel degelijk een idee, en ik doe nooit iets met een telefoon. Foto's maken doe ik nooit, filmen al helemaal niet, en ik heb een MP3. Wat heb je dan nog meer nodig? De Nokia RS 1986 (19 inch) die ik nu heb doet het prima. Prepaid is idd een idee dus... Nog iemand een tip? DIt heb ik ook gewonnen Het komt van "Jouw echte leeftijd" of niet? Ik had er mijn twijfels over. We hebben nee gezegd (ahum, m'n vader heeft nee gezegd). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.