Freaksken Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hallo, ik zou graag een introfilmpje willen maken. Wie wil me eens uitleggen hoe dat moet. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Je kan het beste beginnen met windows movie maker; dit programmaatje is erg simpel en staat al op je pc (als je windows hebt) >>KLIK HIER<< Reageren
Freaksken Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 O maar dat heb ik al gedaan hoor, ik weet allen niet hoe ik die in gta sa kan zetten. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) O maar dat heb ik al gedaan hoor, ik weet allen niet hoe ik die in gta sa kan zetten. Volgens mij moet je het filmpje dan converteren naar het ''filmpjetype'' van die van GTA SA, volgens mij is dit WMA. Bewerkt: 20 december 2008 door Revolution-Designes Reageren
Freaksken Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Leg even uit aub. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Je hebt je filmpje al gemaakt? Sla het op als .mpeg. Ga naar je folder waar GTA SA geïnstalleerd is en zoek de map movies. Bij mij is dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\movies. Je ziet nu 2 bestanden staan, kies welke van de twee je wilt vervangen door jouw filmpje en verwijder het dan plaats je jouw filmpje erin en geef je het dezelfde naam. Tom Reageren
Freaksken Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hoe sla je dat op als .mpeg Reageren
gta master 1 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hoe sla je dat op als .mpeg converteren met een convertprogamaatje Reageren
Freaksken Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Linkje aub. Reageren
Beagle Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Linkje aub. Jemig, je kan toch zelf wel even uitzoeken? Zoek gewoon eens op Google Hier is een tutorial over jouw onderwerp. Zoals je ziet, is het hardstikke makkelijk. Reageren
Freaksken Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ten eerste dat is voor een filmpje vanop youtube en ik zeg dat ik er zelf al een heb gemaakt. Ten tweede ik ben nog maar een beginner hoor. Aub; de naam van zo'n programma, want ik vind het niet op Google. Reageren
Beagle Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ten eerste dat is voor een filmpje vanop youtube en ik zeg dat ik er zelf al een heb gemaakt.Ten tweede ik ben nog maar een beginner hoor. Aub; de naam van zo'n programma, want ik vind het niet op Google. Dan zeg ik, als jij een beetje meer moeite doet in plaats van alles maar vragen, had je al uit kunnen vogelen dat je op Media-convert.com het Input Formaat het formaat van jou filmpje kan zetten. Dan zet je het output formaat op MPG. Dan kan je de rest van die tutorial volgen. Ten tweede: Je mag wel een beginner zijn met Modden, maar Google is heel gebruikersvriendelijk. Net zoals de zoekfunctie op dit forum. Reageren
Freaksken Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ok ik heb alles gedaan, dan komt er dit: Your file has succesfully finished uploading ! We will email you once the file is converted, and we store your file for approximatively 24 hours from the time we send the email. Thank you. Datis normaal denk ik. En dan krijg ik dit: De link is niet correct! Wie kan my helpen? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ten eerste dat is voor een filmpje vanop youtube en ik zeg dat ik er zelf al een heb gemaakt.Ten tweede ik ben nog maar een beginner hoor. Aub; de naam van zo'n programma, want ik vind het niet op Google. Dan zeg ik, als jij een beetje meer moeite doet in plaats van alles maar vragen, had je al uit kunnen vogelen dat je op Media-convert.com het Input Formaat het formaat van jou filmpje kan zetten. Dan zet je het output formaat op MPG. Dan kan je de rest van die tutorial volgen. We zitten hier op een forum, mensen komen hier om geholpen te worden. Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ok ik heb alles gedaan, dan komt er dit:Your file has succesfully finished uploading ! We will email you once the file is converted, and we store your file for approximatively 24 hours from the time we send the email. Thank you. Datis normaal denk ik. En dan krijg ik dit: De link is niet correct! Wie kan my helpen? Ik weet niet wat je precies verkeerd deed, maar je email invullen hoeft helemaal niet. Je kan alle opties standaard laten, behalve het output formaat. Kijk: Ten eerste dat is voor een filmpje vanop youtube en ik zeg dat ik er zelf al een heb gemaakt.Ten tweede ik ben nog maar een beginner hoor. Aub; de naam van zo'n programma, want ik vind het niet op Google. Dan zeg ik, als jij een beetje meer moeite doet in plaats van alles maar vragen, had je al uit kunnen vogelen dat je op Media-convert.com het Input Formaat het formaat van jou filmpje kan zetten. Dan zet je het output formaat op MPG. Dan kan je de rest van die tutorial volgen. We zitten hier op een forum, mensen komen hier om geholpen te worden. Mag wel wezen, maar sommige dingen kan je ook heel makkelijk op internet opzoeken. En als wij altijd dezelfde vragen krijgen, die makkelijk met de zoekfunctie of Google te vinden zijn, worden we ook niet blij. We willen graag mensen helpen, maar we gaan niet altijd vragen beantwoorden die je zelf ook kon vinden. (Ik heb het nu niet over de topicstarter, maar over het algemeen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.