Freaksken Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 OK, ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar ik krijg altyd dit. Er is een fout opgetreden terwijl het bestand werd geconverteerd Ik heb het al veel keer opnieuw gedaan maar krijg altyd hetzelfde. En een ander vraagje, kunnen andere mensen die bestanden ook pakken als je het hebt geconverteerd. Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 OK, ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar ik krijg altyd dit. Er is een fout opgetreden terwijl het bestand werd geconverteerd Ik heb het al veel keer opnieuw gedaan maar krijg altyd hetzelfde. En een ander vraagje, kunnen andere mensen die bestanden ook pakken als je het hebt geconverteerd. Upload je filmpje eens (naar http://www.megaupload.com/nl/). Dan kijk ik of het lukt. Niet, dan ligt het aan je filmpje. Reageren
Freaksken Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ok heb ik gedaan Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ok heb ik gedaan Mag ik de link van het geüploade filmpje dan...? Reageren
Freaksken Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 oh, ja, stom van mij: http://www.megaupload.com/nl/?d=GJDOKLV1 Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Ik kijk even. Ik edit het wel Oké, ik hoop dat dit niet het geval is, maar je hebt toch niet geprobeerd een Windows Movie Maker bestand te converteren he.. Als je dat hebt gedaan, is het niet zo gek dat Media-Convert een foutmelding geeft. Je moet eerst het Windows Movie Maker exporteren/opslaan als een avi, of misschien als het kan MPG bestand. Dan kan je het makkelijk converteren. Als het al MPG is, kan je meteen verder. Bewerkt: 21 december 2008 door Beagle Reageren
Freaksken Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Je moet eerst het Windows Movie Maker exporteren/opslaan als een avi, of misschien als het kan MPG bestand. Dan kan je het makkelijk converteren. Als het al MPG is, kan je meteen verder. Waar exporteren/opslaan als avi??? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Bestand > Film bestand opslaan Reageren
Freaksken Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ja, yes, eindelijk gelukt. Nu weet ik hoe het moet. Dankje, Dankje, Dankje, Dankje, Dankje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.