Hendrikhenky Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Bij een van de sexshops, buiten liggen bergjes afval met dildo's er tussen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Bij een van de sexshops, buiten liggen bergjes afval met dildo's er tussen Buiten dat kan je de dildo's ook oppakken en ze tegen voetgangers aan gooien, maar dit was al langer bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R1CK Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 ik heb er een plaatje van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) ik heb er een plaatje van lol een dildo bij die puinhoop! is hij al gebruikt? Bewerkt: 25 december 2008 door corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Bij een van de sexshops, buiten liggen bergjes afval met dildo's er tussen Buiten dat kan je de dildo's ook oppakken en ze tegen voetgangers aan gooien, maar dit was al langer bekend. Een Dildo gevecht altijd leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Die dildo's liggen wel in meer steegjes tussen bergen afval, net als andere sexdingen. Alleen ik kan die dildo's niet oppakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 hoe kan het als je daar staat dat er ... to change clothes op dat plaatje ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) hoe kan het als je daar staat dat er ... to change clothes op dat plaatje ?Dit is een glitch die soms voorkomt. Dit is mij ook overkomen, na de moord op Kate bij de bruiloft van Roman. Ik werd wakker in mijn appartement, en de tekst "Press L2 to switch clothes" verscheen rechtsboven in beeld. Toen ik het appartement verliet, verdween deze tekst niet meer. Ik kon ook geen hamburgers of hotdogs meer bestellen, toen ik op L2 drukte gebeurde er niets. Dit heb ik toen opgelost door mijn auto-savegame te laden. Dit gebeurde mij op de xbox 360, overigens. Bewerkt: 3 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 hoe kan het als je daar staat dat er ... to change clothes op dat plaatje ?Dit is een glitch die soms voorkomt. Dit is mij ook overkomen, na de moord op Kate bij de bruiloft van Roman. Ik werd wakker in mijn appartement, en de tekst "Press L2 to switch clothes" verscheen rechtsboven in beeld. Toen ik het appartement verliet, verdween deze tekst niet meer. Ik kon ook geen hamburgers of hotdogs meer bestellen, toen ik op L2 drukte gebeurde er niets. Dit heb ik toen opgelost door mijn auto-savegame te laden. Dit gebeurde mij op de xbox 360, overigens. Bij mij gebeurde net hetzelfde maar dan op de ps3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorenzo12 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 hoe kan het als je daar staat dat er ... to change clothes op dat plaatje ?Dit is een glitch die soms voorkomt. Dit is mij ook overkomen, na de moord op Kate bij de bruiloft van Roman. Ik werd wakker in mijn appartement, en de tekst "Press L2 to switch clothes" verscheen rechtsboven in beeld. Toen ik het appartement verliet, verdween deze tekst niet meer. Ik kon ook geen hamburgers of hotdogs meer bestellen, toen ik op L2 drukte gebeurde er niets. Dit heb ik toen opgelost door mijn auto-savegame te laden. Dit gebeurde mij op de xbox 360, overigens. Bij mij gebeurde net hetzelfde maar dan op de ps3. Ohhh dan gaat dit bij mij ook gebeuren , want ben net klaar met de missie , dat Kate werd vermoord door Jimmy Pegorino ofzo ... maar dan moest ik gelijk naar de kapper =\ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.