Jump to content

sexshop

Hendrikhenky

Recommended Posts

Bij een van de sexshops, buiten liggen bergjes afval met dildo's er tussen :dans:

Buiten dat kan je de dildo's ook oppakken en ze tegen voetgangers aan gooien, maar dit was al langer bekend. ;)

Een Dildo gevecht altijd leuk. :7

Delen op andere websites

hoe kan het als je daar staat dat er ... to change clothes op dat plaatje ?
Dit is een glitch die soms voorkomt. Dit is mij ook overkomen, na de moord op Kate bij de bruiloft van Roman. Ik werd wakker in mijn appartement, en de tekst "Press L2 to switch clothes" verscheen rechtsboven in beeld. Toen ik het appartement verliet, verdween deze tekst niet meer. Ik kon ook geen hamburgers of hotdogs meer bestellen, toen ik op L2 drukte gebeurde er niets. Dit heb ik toen opgelost door mijn auto-savegame te laden. Dit gebeurde mij op de xbox 360, overigens. :) Bewerkt: door ViceAgent
Delen op andere websites

Dit is een glitch die soms voorkomt. Dit is mij ook overkomen, na de moord op Kate bij de bruiloft van Roman. Ik werd wakker in mijn appartement, en de tekst "Press L2 to switch clothes" verscheen rechtsboven in beeld. Toen ik het appartement verliet, verdween deze tekst niet meer. Ik kon ook geen hamburgers of hotdogs meer bestellen, toen ik op L2 drukte gebeurde er niets. Dit heb ik toen opgelost door mijn auto-savegame te laden. Dit gebeurde mij op de xbox 360, overigens. :)

Bij mij gebeurde net hetzelfde maar dan op de ps3.

Delen op andere websites

Dit is een glitch die soms voorkomt. Dit is mij ook overkomen, na de moord op Kate bij de bruiloft van Roman. Ik werd wakker in mijn appartement, en de tekst "Press L2 to switch clothes" verscheen rechtsboven in beeld. Toen ik het appartement verliet, verdween deze tekst niet meer. Ik kon ook geen hamburgers of hotdogs meer bestellen, toen ik op L2 drukte gebeurde er niets. Dit heb ik toen opgelost door mijn auto-savegame te laden. Dit gebeurde mij op de xbox 360, overigens. :)

Bij mij gebeurde net hetzelfde maar dan op de ps3.

Ohhh dan gaat dit bij mij ook gebeuren , want ben net klaar met de missie , dat Kate werd vermoord door Jimmy Pegorino ofzo ... maar dan moest ik gelijk naar de kapper =\

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...