XiPE Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Maximaal 500×150 Pixels Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Have Fun ~~
Jay; Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ik wil de strijd aangaan. Hier mijn creatie:
XiPE Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Hier is de mijne Jay; Laat het stemmen beginnen Bewerkt: 20 december 2008 door XiPE
GTA Haas Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Topictitel moet nog aangepast worden. Maar laat ik maar stemmen: XiPE: Erg mooie sig, de effecten zijn leuk. De kleuren passen goed bij de render, je hebt de render op een goede plaats gezet. Maar daarnaast is het leeg, maar dat heb je weer gevuld met leuke effectje's. Een 9.5 Jay; Erg mooie, effecten leuk. Moest even je naam zoeken, maar heb hem gevonden. Erg mooie Sig! Een 9 Stem: XiPE
Visser23 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 XiPe: Je hebt een erge mooie signature in elkaar gezet met vele textures erin. Volgens mij 11 als ik het goed had. Naja. De achtergrond is dus zeer mooi gelukt met de textures. De render is alleen wel spijtig, die in helemaal niet inblend en past totaal niet bij de signature. Die texture die over de render zit moet je er niet over heen doen. Die layer moet onder die van de render staan. Dat maakt hem een stuk mooier. Het font past wel goed bij de render. Maar als de render niet bij de sig past, past het font er ook niet bij. Zoek eens wat mooie fonts op. Jay; Ook jij hebt een erge mooie gemaakt. De achtergrond heb je zeer mooi gedaan en de render(s) pas(t)(sen) er mooi bij. Het lijkt wel op een soort van stickervel, erg leuk gedaan in ieder geval. Er zitten een aantal effecten bij die erg mooi staan, maar ik betwijfel het of je die er zelf bij hebt gedaan of dat die bij de render(s) hoort. In het middelste vak zie je een scan-sticker om het zo maar te noemen. Erg leuk gedaan. Het lettertype vind ik wel minder maar ik denk dat er niet veel fonts bij deze signature passen Stem: Jay;
.Corneria. Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 mijn stem: XiPE mooie effecten,leuke sig,lettertype past bij de sig, leuk personage euhhhhh..... ff denken een 8,5 Jay toffe effecten,leuk personage, je naam is wel wat klein geschreven maar wat geeft dat?! in totaal = 9
Hanneswasco Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Twee mooie sigs, ik zal beginnen met de sig van XiPE te raten. Je hebt een heel mooie sig gemaakt, zeker de kleurencombinatie vind ik mooi gelukt. Het minpuntje eraan is dat de render te veel verschilt met de achtergrond. De effecten rond de render zijn prachtig en zeker goed gelukt, maar je kon misschien op een voorgaande layer wat smudgen, zodat het minder op de achtergrond geplakt lijkt. De tekst is mooi gelukt, al kon deze wat verder naar rechts geplaatst zijn. Jay, jouw signature is ook heel mooi, ook hier is de kleurencombinatie mooi gelukt. De achtergrond is mooi wazig gemaakt, zodat je een effect krijgt dat het echter is. Verder zijn er vele kleine details op de signature die het mooi maken en zodat je, als je dieper kijkt, altijd wel iets nieuws kan ontdekken. Tekst is mooi gelukt, al is dat effectje van de render dat overgaat op 'Jay;' niet zo mooi, maar dat is mijn mening. Ik vind het nog altijd raar dat je met deze sig niet naar de tweede ronde bent geraakt in de Graphics Contest. Na een tijdje denken, want de signatures zijn aan elkaar gewaagd, gaat m'n stem toch naar Jay;.
Forumrunner Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik wil ook wel, Xipe, Mooie signature. Alleen vloekt de render bij de rest. En ik vind de hoeveelheid textures ook niet zo leuk, Vooral die drie diagonale strepen die over het poppetje heen gaan niet. Verder vind ik hem wel mooi, Want die leegte links heb je mooi opgevuld. Je krijgt een 8.5 hiervoor. Jay;, Hij valt mij een beetje tegen. Want volgens mij was de render te groot, En heb je hem dus verkleind. Want hij ziet er op sommige punten een beetje streperig uit. Ook de tekst is niet zo mooi. En die strepen aan de rechterkant is al helemaal jammer. Een magere 6 voor jou, Je kunt beter. Stem : Xipe
-Matthijs- Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Jay; triomfeert opnieuw na deze spannende battle en verdient daarmee een punt! Xipe moet helaas een punt inleveren en valt een plekje terug. Jay: +1 Xipe: -1 Closed en updated.
Recommended Posts