Jump to content

SA Start niet


CaptainChaos

Recommended Posts

Heb een probleem met S-A. Heb het vorige week gekocht vermits mijn pc het nieuwe spel niet aankan.

Maar na het te installeren wilt het niet opstarten.

Heb ondertussen mijn drivers van videokaart enzo allemaal upgedate en heb het spel geherinstaleerd, maar niets lijkt te helpen. Ik ben wel zo geen talent in het vergelijk van System requirements dus miss kan mijn pc het spel helemaal niet aan.

Heb hier mijn system requirements, weet er iemand of ik het spel aankan?

gta1rf9.th.jpg

&

gta2nm3.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op GTAForum.nl CaptainChaos :cya:

Ik ben wel zo geen talent in het vergelijk van System requirements dus miss kan mijn pc het spel helemaal niet aan. Heb hier mijn system requirements, weet er iemand of ik het spel aankan?
Je voldoet aan de minimale (en aanbevolen) systeemeisen, dus dat kan het probleem niet zijn.
Heb een probleem met S-A. Heb het vorige week gekocht vermits mijn pc het nieuwe spel niet aankan. Maar na het te installeren wilt het niet opstarten. Heb ondertussen mijn drivers van videokaart enzo allemaal upgedate en heb het spel geherinstaleerd, maar niets lijkt te helpen.
Meer info over de fout(melding) lijkt me wel zo handig om je beter te kunnen helpen. Drivers updaten is altijd een goede zaak, daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. Probeer iig het volgende: verwijder het bestand gta_sa.set uit de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files (als die al bestaat / is aangemaakt).
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...