Jump to content

Hekel aan korfbal?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ikzelf zit op korfbal,

maar heel veel mensen hebben een hekel aan korfbal!

Ik zou de reden daarvan wel eens willen weten. Heeft korfbal gewoon een slecht imago?

Ojaaa, zeg niet dat het een homosport is, want dat slaat nergens op. Waarom zou het een homosport zijn hmm...?

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

4

• NickOwnage

3

• Wesley

2

• AXIO

2

Geplaatst: (bewerkt)
Omdat het basket bal voor mietjes is.

_O_:schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:_O_

Het is gewoon basketbal met dan een andere ring?

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Weetje,,

Jij weet niks van korfbal ^^

Korfbal is zó anders dan Basketbal.... Ook veeel moeilijker,,,, Dus dan is basketbal eerder een mietjesport hmm..?

Geplaatst:

Weetje,,

Korfbal is zó anders dan Basketbal.... Ook veeel moeilijker,,,, Dus dan is basketbal eerder een mietjesport hmm..?

Waarom moet basketbal nou weer een mietjessport zijn? Dit slaat helemaal nergens op. Korfbal is gewoon een andere / totaal andere sport dan basketbal. De enige reden waarom ik korfbal een 'saaie' sport vind is omdat je niet mag lopen met de bal (zal vast wel een of andere uitzondering zijn....)

Geplaatst:
Waarom moet basketbal nou weer een mietjessport zijn? Dit slaat helemaal nergens op. Korfbal is gewoon een andere / totaal andere sport dan basketbal. De enige reden waarom ik korfbal een 'saaie' sport vind is omdat je niet mag lopen met de bal (zal vast wel een of andere uitzondering zijn....)

Lees het topic door.. Hij plaatst die opmerking om duidelijk te maken dat de eerdere opmerking, dat van korfbal = mietjes basketbal, nergens op slaat.. ;)

Geplaatst:

Men vind korfbal voor mietjes omdat je het met vrouwen en mannen door elkaar speelt, en omdat homo's het vaak spelen en kracht heb je er niet voor nodig zoals bij basketbal

Geplaatst:

Ik heb een hekel aan korfbal omdat het saai is om te spelen en om naar te kijken. Ik vind basketball leuker.

Geplaatst:
Men vind korfbal voor mietjes omdat je het met vrouwen en mannen door elkaar speelt, en omdat homo's het vaak spelen en kracht heb je er niet voor nodig zoals bij basketbal

Jazeker, voor basketbal - en voetbal, korfbal, hockey, tennis enzovoort - heb je echt brute kracht nodig.

Waarvoor eigenlijk? :$

En tja... korfbal is niet mijn sport, maar dat is voetbal ook niet. Voetbal is al helemaal een mietjessport.

Oh ja, en dan beweerde iemand hierboven ook nog dat je er brute kracht voor nodig zou moeten hebben... :7

Geplaatst:

Jazeker, voor basketbal - en voetbal, korfbal, hockey, tennis enzovoort - heb je echt brute kracht nodig.

Waarvoor eigenlijk? :$

Schouder duels, kopduels, daar heb je wel kracht voor nodig wil je het duel winnen
Geplaatst:

Weetje,,

Nouja, basketbal is toch wel wat moeilijker. Bij korfbal mag je niet lopen met de bal, en dus kan hij niet snel worden afgepakt. Wat is er dan moeilijk aan? Korfbal is gewoon een gekopieerde basketbal. Alleen dan 10X saaier. Das mijn mening, ik snap best dat jij het leuk vind. Ik daarin tegen niet, naja ik weet niet of je ooit kijkt naar de gezichten van je klas als jullie gaan korfballen. Bij ons is dan iedereen chagrijnig. Zegt genoeg denk ik^^.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ga korfbal league kijken daar zit echt wel actie en bute kracht in hoor!!!!!!!!!!!!!!!

En korfbal is echt NIET het zelfde of een mietjes versie van basketbal.

Nog even over dat homo sport: bij voetbal wordt je door tien man besprongen als je scoort(bij korfbal niet).

Geplaatst:

Mwah ik zelf heb het ook niet zo erg met korfbal, ik heb liever vechtsporten i.p.v. balsporten.

Bij vechtsporten moet je mentaal en fysiek gewoon sterk staan, en dan heb ik het vooral over Jiu Jitsu en Judo, en dat vind ik gewoon veel mooier, tevens is dit ook vrij handig als je ruzie hebt.

Geen korfbal voor mij in ieder geval!

Geplaatst:

Ik vind korfbal niet leuk maar voor mietjes ? Hoe komen ze hierbij. Dan is elke sport zo. Omdat het gemend geslacht is? Dit is het begin van antisexisme lijkt me. Ook bij Volleybal zijn we al gemend. Ook snap ik niet dat dat een mietjessport gevonden word omdat het zogenaamd voor meisjes is. Zo denken velen ook over korfbal. Waarom moet je aan hun vragen maar ik zou het niet weten. Ik erger me er wel aan als mensen een sport helemaal afkraken en nou net de sport waar zij op zitten helemaal perfect vinden. Zo word voetbal het meeste gebruikt. Ik vind die sport echt de domste.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind zelf korfbal saai. Je mag niet lopen met de bal. Je mag niet in de korf gooien als je verdedigt word.. Ja, ik heb het zelf gespeeld met Schooltoernooien. Het is niet moeilijk de bal in de korf te gooien. Meisjes mogen alleen meisjes dekken, en jongens alleen jongens. ( Domme regel )

En ik ben er niet mee eens dat het een mietjes sport is. Want iedereen heeft zijn eigen ding.

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...