Jump to content

gta kan niet geinstaleerd worden


leon_007

Recommended Posts

hallo,mede gta fans.

heb vandaag de gta 4 binnengekregen voor de pc maar de installatie verloopt niet geheel volgens plan.

als ik hem in het begin wil installeren dan krijg ik de melding:'' your system is incompatible with %P please follow the link below for more

information''.ik heb ook al geprobeerd om de Service Pack 1 van de windows vista te instaleren ook hier krijg ik een foutcode en ken dus niet geinstalleert worden :cry:

dit zijn de systeemeiden van mijn pc.:model:1,8

classificatie:3,0 windows prestatie-index:niet geclasificeerd

processor:amb sempron processor 3400+1,80ghz

geheugen(ram):958 mb

type computer:32-bits besturingssysteem.

hoop dat iemand mij kan helpen en vooral dat ze begrijpen wat ik er neergezet heb wat heb nie veel verstand van pcs haha.

helpen[/font]

ps: ben al lid van de social club;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze PC is totaal niet geschikt om GTA IV mee te spelen o_O

Ik ken iemand met een soortgelijke pc en die kan GTA San Andreas nog met moeite spelen :N

dan kan ik net zo goed een xbox 360 of playstation 3 aanschaffen als ik het zo hoor haha:puh: :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dat, of een nieuwe pc :)

effe nog snel een vraagje:P zou het niet helpen als ik er een nieuwe videokaart erin zet???

Neeeee :puh:

De processor is lang niet snel genoeg, je hebt minstens een 2,4 GHz AMD X2 nodig., die van jou is 1,8 GHz X1

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dat, of een nieuwe pc :)

effe nog snel een vraagje:P zou het niet helpen als ik er een nieuwe videokaart erin zet???

ik bedoel...hoe duurt kost dat ong dan nieuwe processor en nieuwe videokaart?? duurder of goedkoper als playstation 3?? :puh::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal het duurder uitvallen, omdat je ook een nieuw moederbord nodig hebt.

Ik zou als ik jou was niet gaan upgraden, maar gewoon een heel nieuw systeem aanschaffen. (console of pc)

ff een vraagje ik heb precies het zelf de en mijn specs zijn

2.20 dual core

ram geheugen 2G

8600gt (512) mb videokaart

en we hebben vista met 32 bit ligt het daaraan (ps wrm kunnen sommige mensen dan wel spelen met 32 bit )

Bewerkt: door gerrit372
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal het duurder uitvallen, omdat je ook een nieuw moederbord nodig hebt.

Ik zou als ik jou was niet gaan upgraden, maar gewoon een heel nieuw systeem aanschaffen. (console of pc)

ff een vraagje ik heb precies het zelf de en mijn specs zijn

2.20 dual core

ram geheugen 2G

8600gt (512) mb videokaart

en we hebben vista met 32 bit ligt het daaraan (ps wrm kunnen sommige mensen dan wel spelen met 32 bit )

Welke dualcore heb je? zou graag de precieze naam ervan willen weten dus bijvoorbeeld intel celeron of intel pentium D etc.

en nee het ligt niet aan 32bit of geen 32bit, 32/64bit heeft het meeste te maken met het aantal ram geheugen dat je aankan. 32bit = 3 gb en 64bit is 4gb of hoger. En voor de mensen die denken dat vista 32 bit 4gb ondersteund, dat is niet waar, in servicepack 1 is het alleen zo aangepast dat je 4gb ZIET maar het kan niet volledig gebruikt worden, daarvoor heb je 64 bit nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal het duurder uitvallen, omdat je ook een nieuw moederbord nodig hebt.

Ik zou als ik jou was niet gaan upgraden, maar gewoon een heel nieuw systeem aanschaffen. (console of pc)

ff een vraagje ik heb precies het zelf de en mijn specs zijn

2.20 dual core

ram geheugen 2G

8600gt (512) mb videokaart

en we hebben vista met 32 bit ligt het daaraan (ps wrm kunnen sommige mensen dan wel spelen met 32 bit )

Welke dualcore heb je? zou graag de precieze naam ervan willen weten dus bijvoorbeeld intel celeron of intel pentium D etc.

en nee het ligt niet aan 32bit of geen 32bit, 32/64bit heeft het meeste te maken met het aantal ram geheugen dat je aankan. 32bit = 3 gb en 64bit is 4gb of hoger. En voor de mensen die denken dat vista 32 bit 4gb ondersteund, dat is niet waar, in servicepack 1 is het alleen zo aangepast dat je 4gb ZIET maar het kan niet volledig gebruikt worden, daarvoor heb je 64 bit nodig.

Intel ® pentium ® Dual CPU e220 2.20 GHz

PS: gaat ie het eingelijk ooit wel doen

Bewerkt: door gerrit372
Link to comment
Delen op andere websites

Deze foutmelding ligt niet aan je hardware. Al heb je de allersloomste PC met Vista, GTA IV zou nog steeds moeten installeren. Ik heb service pack 1, maar het probleem doet zich ook bij mij voor. Ik krijg ook die foutmelding.

Ik heb een 2.0Ghz (minimum is 1.8 ) dual core processor, 3 GB geheugen en nog iets van 300GB vrije schijfruimte. Mijn videokaart is een 8800 GT. Daar kan het al niet aan liggen dus.

Als je het antwoord niet weet post hier dan ook niet. Het probleem ligt nogmaals niet aan de hardware maar bij de software, dus iemand die denkt slim te doen door bijvoorbeeld te zeggen dat z'n moederbord slecht is draagt niets bij.

Heeft iemand dus de oplossing voor mensen die wel Vista Service Pack 1 hebben, maar waarbij de installatie niet lukt omdat de volgende foutmelding zich voordoet:

Your system is incompatible with %P Please follow the link below for more information

(als je de link volgt kom je op de site van XP service pack 3).

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het antwoord niet weet post hier dan ook niet. Het probleem ligt nogmaals niet aan de hardware maar bij de software, dus iemand die denkt slim te doen door bijvoorbeeld te zeggen dat z'n moederbord slecht is draagt niets bij.

Heb je het over mij? Als de TS zegt dat hij een nieuwe processor wilt kopen, vertel ik hem ook dat hij dan waarschijnlijk ook een nieuw moederbord nodig heeft. Hij is inderdaad te slecht voor een nieuwe CPU.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...