Jump to content

Gun shop.


Pavalion

Recommended Posts

Geachte leden,

Ik was en keer de gunshop ingeweest. In dat ene steegje met al die wapens op die kisten. En ik schoot die man dood om z'n desert eagle te bemachtigen. En heb daarna gesaved. Nu elke keer waneer ik die winkel inkom wordt ik door hem beschoten. Is er een manier om het op te lossen?

Mvg

Pava

Link to comment
Delen op andere websites

ik had laatst ook een keer dat ik hem had bedreigd met een wapen en toen ik binnenkwam begon hij ook te schieten, maar ik weet niet hoe je dat moet oplossen als je al hebt gesaved, ik had toen gewoon mijn save game herladen. ik heb mijn auto save op nummer 12 gezet en die andere save als je gaat slapen die heb ik op 1 gezet.

dus mag er iets fout gaan, dan is het nog niet echt een probleem. misschien een tip???

groetjes guusje. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat het kan werken om gewoon naar binnen te gaan en jezelf dood te laten schieten. Anders kan je naar binnen gaan en die kerel, samen met zijn vrienden ook dood te schieten. Ik weet het, twee uiterste mogelijkheden maar misschien werkt het. Ik heb dit ook wel eens gehad en zonder er echt bij stil te staan is het probleem verholpen. Deze twee dingen heb ik wel eens meegemaakt dus wie weet helpt het. Het lijkt me namelijk dom van Rockstar om nu je hele savegame te laten verpesten doordat je één man hebt dood geschoten. In de tussentijd kun je uiteraard bij andere winkels terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet echt zo ver in het spel. Dus dat was de enigste Gun-shop die ik had. ;)

En volgens mij kom ik zonder Body-Armor niet zo ver.

Dan haal je deze toch gewoon op z'n vindplaatsen, er zijn genoeg Body Armor vindplaatsen in Liberty City hoor. ;) Zelfde geld voor de wapens, al zal je in het begin weinig goede wapens vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet echt zo ver in het spel. Dus dat was de enigste Gun-shop die ik had. ;)

En volgens mij kom ik zonder Body-Armor niet zo ver.

Je kon ook naar wikigta gaan en dan naar vindplaatsen dan body armors, dat kan je wel gebruiken tot je in een andere kan ;)

EDIT: te laat :-(

Bewerkt: door SpookHuis
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...