GTA Monster Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Ikzelf heb geen GTA IV voor de PC, ik heb het uitgeprobeert bij een vriend. Dus, je hebt een lage FPS (Frame Rate oftewel Frames Per Seconds). Dan probeer je de volgende dingen: - Zet enkele processen uit die onnodig veel CPU-gebruik veroorzaken. - Zorg ervoor dat je CPU de volgende statistieken heeft voor het gebruik: Windows XP SP2/SP3: 50% Windows Vista: 35% - Zet de graphics op Low en de rest op Medium of Low. Je kan ook voor de echte gamefreaks dit doen (Let op, niet uitgetest): - Upgrade je computer specificaties. - Upgrade naar Windows XP en gooi er SP3 op. - Overclock je CPU en heel misschien (als dat zou kunnen) je GPU (Graphics Card) verclocken. Hopelijk heb(ben) je/jullie er iets aan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackhawkdesign Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Sorry maar zijn dit niet gewoon algemene dingen? En dingen die je al moet doen voordat je uberhaupt het spel kan spelen? Wat je eventueel ook nog kan doen: - videoplayer uitknallen, dit scheelt al behoorlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evan Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Hoe ''knal'' ik die uit dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Hoe kan ik zo makkelijk dan me cpu overclocken? Want in me bios kan ik niet bij me cpu komen. Hoe moet ik dan overclocken? Jumpers veranderen doe ik liever niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Hoe kan ik zo makkelijk dan me cpu overclocken? Want in me bios kan ik niet bij me cpu komen.Hoe moet ik dan overclocken? Jumpers veranderen doe ik liever niet. Je moederbord is beveiligd door de fabrikant van je PC, zodat je hem niet kan overklokken. Dit hebben ze gedaan zodat ze geen garantie hoeven uit te betalen als de CPU doorbrand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Hoe kan ik zo makkelijk dan me cpu overclocken? Want in me bios kan ik niet bij me cpu komen.Hoe moet ik dan overclocken? Jumpers veranderen doe ik liever niet. Makkelijk overclocken gaat niet. Blijf er vanaf als je er geen of te weinig verstand van hebt voor je helemaal geen GTA IV meer zal spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Hoe kan ik zo makkelijk dan me cpu overclocken? Want in me bios kan ik niet bij me cpu komen.Hoe moet ik dan overclocken? Jumpers veranderen doe ik liever niet. Makkelijk overclocken gaat niet. Blijf er vanaf als je er geen of te weinig verstand van hebt voor je helemaal geen GTA IV meer zal spelen Idd, en aangezien je al niet via je BIOS kan gaan overclocken, via software gaat je al helemaal niet verder helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.