Jump to content

Probleem resistance 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik begrijp niet hoe moet ik chimera doden met richtkogel. Ik heb gedrukt op r2 dan wordt hij groen en wat moet ik doen?

Geplaatst:
je richt dus met R2 als je ziet dat hij groen wordt gewoon op R1 drukken(schieten dus)

Hierbij wil ik ook even zeggen dat dit onwijs handig is met die grote monsters. Je schiet een richtkogel op ze af, gaat achter dekking zitten... schiet richting de lucht en de kogels gaan vanzelf naar je target. Succes verzekerd! ^_^

Geplaatst:

Dank jullie, het is gelukt en ik zit nu in laatste level. Beter verschillende wapens gebruiken dan krijg je veel trofeeen.

Geplaatst:

Trofeeen van online is echt moeilijk. De server valt steeds uit en ik heb maar 1 keer missie volitood en rest altijd uitvallen terwijl mijn internet doet het goed.

Geplaatst: (bewerkt)
Trofeeen van online is echt moeilijk. De server valt steeds uit en ik heb maar 1 keer missie volitood en rest altijd uitvallen terwijl mijn internet doet het goed.

jup ook al een paar keer gehad en zeker bij samenspel online irritant.

nieuwe trofee bij vandaag _O_ AUTO VRIJE ZONDAG:exploseer 40 autos in te single player.

en sinds vrijdag herbegonnen op normal.

maar ik denk niet dat ik superhuman haal.in resistance fall of man was het zo moeilijk niet.

maar resistance 2 is tienmaal moeilijker.

Bewerkt: door thug
  • 2 weken later...
Geplaatst:

jup ook al een paar keer gehad en zeker bij samenspel online irritant.

nieuwe trofee bij vandaag _O_ AUTO VRIJE ZONDAG:exploseer 40 autos in te single player.

en sinds vrijdag herbegonnen op normal.

maar ik denk niet dat ik superhuman haal.in resistance fall of man was het zo moeilijk niet.

maar resistance 2 is tienmaal moeilijker.

Deze trofee is vrij makkelijk te halen. Ga gewoon naar het level waar je voor de eerste keer in aanraking komt met die losgeslagen zombies om het zo maar even te noemen ;) Als ik het me goed kan herinneren was het het Idaho level. In ieder geval, in dit level staan onwijs veel auto's bij het begin. Met een geladen shotgun schiet je ze allemaal aan flarden!

paul007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...