studio dewolf Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ik begrijp niet hoe moet ik chimera doden met richtkogel. Ik heb gedrukt op r2 dan wordt hij groen en wat moet ik doen? Reageren
thug Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 je richt dus met R2 als je ziet dat hij groen wordt gewoon op R1 drukken(schieten dus) Reageren
paul007 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 je richt dus met R2 als je ziet dat hij groen wordt gewoon op R1 drukken(schieten dus) Hierbij wil ik ook even zeggen dat dit onwijs handig is met die grote monsters. Je schiet een richtkogel op ze af, gaat achter dekking zitten... schiet richting de lucht en de kogels gaan vanzelf naar je target. Succes verzekerd! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Dank jullie, het is gelukt en ik zit nu in laatste level. Beter verschillende wapens gebruiken dan krijg je veel trofeeen. Reageren
thug Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ik vindt dat je teveel trofeén krijgt, in 1 campagne mode kreeg ik al 29% van de trophies. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hoezo? ik heb maar 20 % van trofeeen en het is singleplayer en ik heb nog niet uitgespeeld. Reageren
paul007 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Vergeet ook niet dat er aardig veel trofeeën zijn voor de multiplayer, online. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Trofeeen van online is echt moeilijk. De server valt steeds uit en ik heb maar 1 keer missie volitood en rest altijd uitvallen terwijl mijn internet doet het goed. Reageren
thug Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Trofeeen van online is echt moeilijk. De server valt steeds uit en ik heb maar 1 keer missie volitood en rest altijd uitvallen terwijl mijn internet doet het goed. jup ook al een paar keer gehad en zeker bij samenspel online irritant. nieuwe trofee bij vandaag AUTO VRIJE ZONDAG:exploseer 40 autos in te single player. en sinds vrijdag herbegonnen op normal. maar ik denk niet dat ik superhuman haal.in resistance fall of man was het zo moeilijk niet. maar resistance 2 is tienmaal moeilijker. Bewerkt: 25 december 2008 door thug Reageren
paul007 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Trofeeen van online is echt moeilijk. De server valt steeds uit en ik heb maar 1 keer missie volitood en rest altijd uitvallen terwijl mijn internet doet het goed. jup ook al een paar keer gehad en zeker bij samenspel online irritant. nieuwe trofee bij vandaag AUTO VRIJE ZONDAG:exploseer 40 autos in te single player. en sinds vrijdag herbegonnen op normal. maar ik denk niet dat ik superhuman haal.in resistance fall of man was het zo moeilijk niet. maar resistance 2 is tienmaal moeilijker. Deze trofee is vrij makkelijk te halen. Ga gewoon naar het level waar je voor de eerste keer in aanraking komt met die losgeslagen zombies om het zo maar even te noemen Als ik het me goed kan herinneren was het het Idaho level. In ieder geval, in dit level staan onwijs veel auto's bij het begin. Met een geladen shotgun schiet je ze allemaal aan flarden! paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.