mattert Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) ik reed gewon beetje rodn toen ik een soort of winkel tegen kwam met de naam "Hot Coffee Shop" misschien gebaseerd op de Hot Coffee mod in gta:sa? Click here to view the SnapMap Bewerkt: 20 december 2008 door mattert Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hee leuk gevonden. Ik kende hem in iedergeval nog niet. Maar kan je er ook naar binnen? En kan je misschien op een kaartje aangeven waar dit precies is? Reageren
mattert Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Click here to view the SnapMap Reageren
Jay; Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs. Reageren
mattert Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 ik denk gewoon dat ze daar de naam voor gebruiken niet dat daar sexuele dingen gebeuren ofzo.. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs. maar het kopje op het blijheidsbeeld kan ook een verwijsing naar de hot coffee zijn Reageren
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs. maar het kopje op het blijheidsbeeld kan ook een verwijsing naar de hot coffee zijn Inderdaad, als je goed kijkt zie je er ook stoom uit komen, zei iemand ook op het forum. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ooit gehoord van een Coffee Shop? Waar ze drugs verkopen? Reageren
the_dan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 ik wel (amsterdammer eh) ik vind m wel geinig Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Je kan er ook sprunk kopen. Het zein gwoon van die winkeltjes je ziet ze wel vaker ook met andere namen je kan er niet naar binnen en dit heet gewoon zo Reageren
njeg0d Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ooit gehoord van een Coffee Shop? Waar ze drugs verkopen?Dat is in Nederland. GTA is een Amerikaanse game.. En daar is een coffee shop een soort restaurant waar ze koffie verkopen. Dus hoef je niet zo dom te doen met: 'ooit gehoord van een...'. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Ze denken echt wel aan ons NL'ers hoor. In het winkelcentrum op het Westerlijke eiland van Vice City, zit een koffieshop. Deze draagt de naam: Amsterdam Coffee Shop. Hij staat niet tussen de Easter Eggs op wikigta, hij staat bij het verwijzingen en Geintjes topic van Vice City Stories General. Bij deze een link toegevoegd. Eerste post in het topic. Bewerkt: 11 januari 2009 door Cuban Gangster Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Alsjeblieft, nu heb je bewijs. Reageren
bartvanloo Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) in Alderney dicht bij de Pay an spray ofzow Daar op een hoek staat ook een gebouw waar Coffee shop op staat ik zal vanavond wel een foto erbij Posten:) Greetz peep http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=191,199 je moet zelf nog ff achterlink ,199 zetten:) dit is de plek weet niet of het de precies goede plek is zo niet zal ik vanavond de goede plek posten Latii Bewerkt: 3 november 2009 door bartvanloo Reageren
gtavcsky Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 BUMP* >>> Door Hanneswasco: En dan? Laat moderatorgedrag achterwege.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.