Jump to content

Hot Coffee Shop


mattert

Recommended Posts

Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs.

maar het kopje op het blijheidsbeeld kan ook een verwijsing naar de hot coffee zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs.

maar het kopje op het blijheidsbeeld kan ook een verwijsing naar de hot coffee zijn

Inderdaad, als je goed kijkt zie je er ook stoom uit komen, zei iemand ook op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit gehoord van een Coffee Shop? Waar ze drugs verkopen?
Dat is in Nederland. GTA is een Amerikaanse game.. En daar is een coffee shop een soort restaurant waar ze koffie verkopen. Dus hoef je niet zo dom te doen met: 'ooit gehoord van een...'.
Link to comment
Delen op andere websites

Ze denken echt wel aan ons NL'ers hoor.

In het winkelcentrum op het Westerlijke eiland van Vice City, zit een koffieshop.

Deze draagt de naam: Amsterdam Coffee Shop.

Hij staat niet tussen de Easter Eggs op wikigta, hij staat bij het verwijzingen en Geintjes topic

van Vice City Stories General.

Bij deze een link toegevoegd.

Eerste post in het topic.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

in Alderney dicht bij de Pay an spray ofzow

Daar op een hoek staat ook een gebouw waar Coffee shop op staat

ik zal vanavond wel een foto erbij Posten:)

Greetz peep

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=191,199

je moet zelf nog ff achterlink ,199 zetten:)

dit is de plek

weet niet of het de precies goede plek is

zo niet zal ik vanavond de goede plek posten

Latii

Bewerkt: door bartvanloo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...