dutchiesec8 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Die patch heeft mijn spel aardig verkloot: 1. De camera-hoek gaat omlaag en draaid voortdurend rondjes om de speler heen als ik stil sta, vreselijk irritant. 2. In plaats van de enter en escape toets geeft hij bij de menu's nu een A en een B rechts onderin. Heb alle opties gechecked (ook custom mapping). Heeft iemand anders last van dit probleem? [edit] De oplossing die Rockstar aanbied (Look / Spin / Stuck Key issue) helpt bij mij niet. Bewerkt: 20 december 2008 door dutchiesec8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Mijn camera heeft soms ook wel eens de zin als ik me auto uit stap de hele tijd rondjes te draaien, maar meestal is dit met een muis beweging al snel verholpen en voor de rest zou het de schaduwen van de Ati kaarten verbeteren, maar zie geen verschil. GTA IV valt denk ik met nog 100 patches niet goed te praten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Maar weten jullie wel zeker of dit wel door die paches komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) als je een controller hebt ingeplugd kun je last hebben van het camera probleem, unplug deze gewoon. De 2e ben ik niet tegengekomen maar komt waarschijnlijk ook gewoon omdat er een controller is ingeplugd P.S. de duivel postcount 666 Bewerkt: 20 december 2008 door wesley123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchiesec8 Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Maar weten jullie wel zeker of dit wel door die paches komt? Yupp, voordat ik die patch installeerde had ik die problemen niet. Ik hoopte eigenlijk dat die patch het SLI-probleem zou verhelpen (ongelooflijk dat er nu nog spellen uitgebracht worden die SLI niet ondersteunen). Het spel is in ieder geval niet meer te spelen op deze manier, erg lastig auto rijden met een continu ronddraaiede camera, denk dat ik het er maar af gooi en opnieuw installeer.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Bij mij draait de camera alleen maar als ik terwijl ik speel in xfire wil chatten, en als ik xfire weer wegdoe gaat alles normaal. Bewerkt: 21 december 2008 door Nstyle08Z Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.