Jump to content

GTAIV Patch verziekt het spel


dutchiesec8

Recommended Posts

Die patch heeft mijn spel aardig verkloot:

1. De camera-hoek gaat omlaag en draaid voortdurend rondjes om de speler heen als ik stil sta, vreselijk irritant.

2. In plaats van de enter en escape toets geeft hij bij de menu's nu een A en een B rechts onderin.

Heb alle opties gechecked (ook custom mapping).

Heeft iemand anders last van dit probleem?

[edit] De oplossing die Rockstar aanbied (Look / Spin / Stuck Key issue) helpt bij mij niet.

Bewerkt: door dutchiesec8
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn camera heeft soms ook wel eens de zin als ik me auto uit stap de hele tijd rondjes te draaien, maar meestal is dit met een muis beweging al snel verholpen en voor de rest zou het de schaduwen van de Ati kaarten verbeteren, maar zie geen verschil. GTA IV valt denk ik met nog 100 patches niet goed te praten.

Link to comment
Delen op andere websites

als je een controller hebt ingeplugd kun je last hebben van het camera probleem, unplug deze gewoon.

De 2e ben ik niet tegengekomen maar komt waarschijnlijk ook gewoon omdat er een controller is ingeplugd

P.S. de duivel postcount 666

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Maar weten jullie wel zeker of dit wel door die paches komt? :?

Yupp, voordat ik die patch installeerde had ik die problemen niet. Ik hoopte eigenlijk dat die patch het SLI-probleem zou verhelpen (ongelooflijk dat er nu nog spellen uitgebracht worden die SLI niet ondersteunen).

Het spel is in ieder geval niet meer te spelen op deze manier, erg lastig auto rijden met een continu ronddraaiede camera, denk dat ik het er maar af gooi en opnieuw installeer....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...