ceejay Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 kopieer dit voor jou bericht username: total lv: questpoints: combat: attack: defence: strenght: magic: ranged: hitpoints: prayer: cooking: fishing: woodcutting: firemaking: mining: smithing: crafting: runecrafting: agility: hunter: thieving: construction: slayer: summoning: farming: fletching: herblore: ps zet erbij of je member of geen member bent Reageren
ceejay Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 dit zijn alvast mijn stats username:superalex106 total lv:640 questpoints:42 combat:60 attack:47 defence:47 strenght:54 magic:33 ranged:16 hitpoints:49 prayer:33 cooking:43 fishing:56 woodcutting:66 firemaking:55 mining:42 smithing:44 crafting:28 runecrafting:19 agility:1 hunter:1 thieving:1 construction:1 slayer:1 summoning:1 farming:1 fletching:1 herblore:1 ik ben geen member Reageren
Hackman Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Misschien dat dit beter in het algemene topic kan aangezien RuneScape niet zo'n trekpleister is en anders worden er naar mijn mening teveel topic voor aangemaakt (1 is meer dan genoeg). Dan zou ik de stats persoonlijk eerder in zo'n sig willen hebben zodat de posts niet zo lang worden. (zo'n sig kun je aanmaken op Draynor.net) De moderator mag beslissen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.