Jump to content

Ten einde raad na grafische problemen


Rudi_Rookworst

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Ik heb sinds vandaag GTA4, maar ook bijbehorende problemen. Ik had namelijk ook last van missing textures. Na onderzoek gedaan te hebben, heb ik de tips over de drivers opgevolgd en daarna ook nog rivatuner gebruikt. Na rivatuner zie ik meestal een stuk meer, maar het missing textures probleem blijft af en toe gebeuren. Als ik het probleem níet heb en dus een stuk meer zie, kan ik alleen niet ver kan kijken en soms kan ik door een gebouw of een weg heenkijken. De textures laden nu dus gewoon langzaam. Mijn pc haalt met redelijk gemak de minimale eisen. Ik heb grafics op low staan, render medium en de 4 balkjes rond de 10 punten.

Iemand die hier wat over kan vertellen of mij helpen? bedankt!

PC specificatie:

Asus P5B moederbord

Intel Pentium Duo core , 2x 2,3 ghz

ATI Radeon x1900xt

2 gb werkgeheugen

Link to comment
Delen op andere websites

Een betere videokaart en een klein beetje werkgeheugen zullen het moeten verbeteren !

zou dat het echt zijn? denk het wel dan, want ik heb m net getest en bij 1024x768 zie ik namelijk wél alles, maar is het helemaal niet mooi natuurlijk (en beeld wordt gerekt tot beeldscherm, heb normaal namelijk 1680x1050)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...