Rudi_Rookworst Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hallo iedereen! Ik heb sinds vandaag GTA4, maar ook bijbehorende problemen. Ik had namelijk ook last van missing textures. Na onderzoek gedaan te hebben, heb ik de tips over de drivers opgevolgd en daarna ook nog rivatuner gebruikt. Na rivatuner zie ik meestal een stuk meer, maar het missing textures probleem blijft af en toe gebeuren. Als ik het probleem níet heb en dus een stuk meer zie, kan ik alleen niet ver kan kijken en soms kan ik door een gebouw of een weg heenkijken. De textures laden nu dus gewoon langzaam. Mijn pc haalt met redelijk gemak de minimale eisen. Ik heb grafics op low staan, render medium en de 4 balkjes rond de 10 punten. Iemand die hier wat over kan vertellen of mij helpen? bedankt! PC specificatie: Asus P5B moederbord Intel Pentium Duo core , 2x 2,3 ghz ATI Radeon x1900xt 2 gb werkgeheugen Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Een betere videokaart en een klein beetje werkgeheugen zullen het moeten verbeteren ! Reageren
Rudi_Rookworst Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Een betere videokaart en een klein beetje werkgeheugen zullen het moeten verbeteren ! zou dat het echt zijn? denk het wel dan, want ik heb m net getest en bij 1024x768 zie ik namelijk wél alles, maar is het helemaal niet mooi natuurlijk (en beeld wordt gerekt tot beeldscherm, heb normaal namelijk 1680x1050) Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ja, de radeon 1900 is eigelijk niet echt geschikt voor dit spel. Reageren
mm1992 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik hoop dat R* Nog ooit een patch uitbrengt zodat me schaduwen weg gaan. Hij is de spelen, maar mooi kan je het niet noemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.