Hyte Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hoi, Ik heb juist Canis Canem Edit gekocht en ik zit nu al vast.. Ik moet die ene bully zijn locker open doen maar het lukt mij niet, ik snap dat niet. Wil iemand mij zegge hoe het werkt? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hoi,Ik heb juist Canis Canem Edit gekocht en ik zit nu al vast.. Ik moet die ene bully zijn locker open doen maar het lukt mij niet, ik snap dat niet. Wil iemand mij zegge hoe het werkt? Je moet draaien met je joystick maar je mag niet te wild draaien en na een tijd gaat die open. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 voor welk platform heb je de game gekocht? Dat zou erg veel helpen... Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Zo te zien heb je hem laat gekocht, en hij is laat voor de PC uitgekomen, dus je hebt hem 80% voor de PC! Reageren
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 je kan m ook op marktplaats voor de xbox kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.