Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik ben ook is gaan zien op dat minigolf terrein: naast die ene brug die je laten zien hebt staat er nog een andere(op het minigolfterrein) dit is die andere brug over het verlaten rioolding in LS, ik heb ook zo'n toren gezien met zo'n draaiding aan(zoiets aan boerderijen en zo) dat je in SA in een van de counties van de Badlands vindt en over die kip daar staat Firefly Island op langs de zijkant(net als op de vuurtoren). Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik ben ook is gaan zien op dat minigolf terrein: naast die ene brug die je laten zien hebt staat er nog een andere(op het minigolfterrein) dit is die andere brug over het verlaten rioolding in LS, ik heb ook zo'n toren gezien met zo'n draaiding aan(zoiets aan boerderijen en zo) dat je in SA in een van de counties van de Badlands vindten over die kip daar staat Firefly Island op langs de zijkant(net als op de vuurtoren). Ja, die zijn al gepost. Je moet even in de beginppost kijken, dat is echt leuk om te zien vind ik. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik ben ook is gaan zien op dat minigolf terrein: naast die ene brug die je laten zien hebt staat er nog een andere(op het minigolfterrein) dit is die andere brug over het verlaten rioolding in LS, ik heb ook zo'n toren gezien met zo'n draaiding aan(zoiets aan boerderijen en zo) dat je in SA in een van de counties van de Badlands vindten over die kip daar staat Firefly Island op langs de zijkant(net als op de vuurtoren). Ja, die zijn al gepost. Je moet even in de beginppost kijken, dat is echt leuk om te zien vind ik. Degene die ik bedoel zijn niet weergegeven. Zal de SA-variant is zoeken. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Je bedoelt deze denk ik. Gta SA: Gta IV: Bewerkt: 12 juli 2009 door Gta Bram Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ja: maar je ziet wel meer van die dingen door heel SA . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ja: maar je ziet wel meer van die dingen door heel SA . Ja, maar daar kon ik geen goed plaatje van vinden, dus dan maar heel die boerderij. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Goed vindwerk tot nu toe . Wat ik steeds vind blijkt al gepost te zijn . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Heel leuk die EE's! Leuk dat ze weer iets van GTA SA meenemen naar LC! Reageren
mattert Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 hehe, leuk dat iedereen nog hier reacties opgeeft deze topic is bestaat al 8 maanden en nogsteeds zeggen ze goed gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.