Jump to content

Het Epsilon topic


Hotwizard00

Recommended Posts

Hallo.

Sinds ik gisteren voor het eerst over Epsilon hoorde, ging ik meteen op onderzoek uit over de mogelijke oplossingen voor dit. Ik heb daarom ook een paar suggesties over dingen die er mee te maken kunnen hebben voor de liefhebbers onder ons.

Voor de mensen die niet weten wat Epsilon inhoudt of wat het betekend, neem eens een kijkje op deze pagina:

http://www.myepsilon.org/content/blueberry_mystery.html

Maar goed. Voor de mensen die het willen oplossen misschien een paar dingetjes:

*Fishers lagoon is volgens mij de plaats van de ghost vortex??? Weet ik niet zeker. Opvallend is dat als ik een hovercraft wil spawnen met een cheatcode, hij meteen naar de bodem zinkt. Dit is niet in ander water, alleen hier.

*De ghost vortex is naar mijn weten ROOD met groen en als ik met een cheatcode in de Fishers lagoon een vortex spawn is die ook altijd ROOD met groen.

*Voor de groene kleur heb ik misschien iets vergezochts: Blueberry. Een berry betekend besje. Een besje is eerst groen, en als het rijp is rood. Dan heb je dus de kleuren blauw, groen en rood. Blauw is de kleur van Epsilon, groen heeft geen speciale betekenis zo ver ik weet en rood van de Red Truck.

*Misschien is de truck wel een mix van die 3 of 2 kleuren...

Happy posting :)

Bewerkt: door Hotwizard00
Link to comment
Delen op andere websites

Blauwe licht is simpelweg maanlicht, de rode truck is evenals de andere kapotte auto's die door San Andreas staan doodnormaal en niks bijzonders, de "GHOST"-vortex is simpelweg een bug. Of gewoon helemaal niet waar. Volgens mij gaan de fake-mythes weer komen... :{

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.epsilonprogram.com/

Als je op Give Money klikt, zie je een faxnummer. Als je er met je fax naar belt, krijg je een fax met clues over Epsilon (zelf getest)

Bij de 12 Tenets Of Kifflom zie je 12 regeltjes. Een paar daarvan worden ook herhaald in het spel door de zogenaamde "Backpackers" (ventjes met een rugzak)

Bewerkt: door Hotwizard00
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel eens van de epsilon gehoord maar wat is het voor iets? Wat is de ''Epsilon'' :? Ik heb wel eens een filmpje gezien dat er over ging maar ik kon me er niet echt uit opmaken wat het betekend ofzo :N
De epsilon is een Griekse letter, misschien dat je het daar van kent? Het is de 5e letter van het Griekse alfabet. Het symbool ervan is een soort van 3, maar dan in spiegelbeeld (verticale spiegelas). Het wordt uitgesproken als onze letter 'e'.
Link to comment
Delen op andere websites

Epilson is trouwens tevens de naam van mijn printer/scanner :D

OT: ik hou van San Andreas door gebeurtenissen als deze :puh: het blijft toch verwarrend want mijn naïeve kant wil dit allemaal wel geloven, maar een andere kant vindt dit onzin :puh:

Ik ga die site eens uitspitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel eens van de epsilon gehoord maar wat is het voor iets? Wat is de ''Epsilon'' :? Ik heb wel eens een filmpje gezien dat er over ging maar ik kon me er niet echt uit opmaken wat het betekend ofzo :N
De epsilon is een Griekse letter, misschien dat je het daar van kent? Het is de 5e letter van het Griekse alfabet. Het symbool ervan is een soort van 3, maar dan in spiegelbeeld (verticale spiegelas). Het wordt uitgesproken als onze letter 'e'.

Nee, de Epsilon is dit:

e.gif

En btw, Epsilon heeft niks met UFO's te maken hoor :puh: (Toch?)

@DeathPenalty, je kunt niet zomaar op die manier daarheen bellen... Je moet eerst de landcode ervoor typen. Dus als ik het goed heb is het nummer wat je moet intoetsen: 001218663862858 ;)

Bewerkt: door Hotwizard00
Link to comment
Delen op andere websites

@DeathPenalty, je kunt niet zomaar op die manier daarheen bellen... Je moet eerst de landcode ervoor typen. Dus als ik het goed heb is het nummer wat je moet intoetsen: 001218663862858 ;)

''We're sorry, you have reached a number that is out of service''

Argh, had zo gehoopt dat het werkte!

Toch bedankt voor het nummer ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de Epsilon is dit:

e.gif

Ga jij mij nou vertellen dat ik twee jaar oud-Grieks voor niks heb gedaan? Als er iets is dat ik daar nog van weet is het wel het alfabet. Al het andere ben ik alweer vergeten, maar goed. Ik weet in elk geval 100% zeker dat de epsilon (ε) een Griekse letter is. Dit sluit het natuurlijk niet uit dat het ook een letter is in andere talen/schriften. (Ook in de wiskunde en natuurkunde wordt het symbool trouwens gebruikt. Kijk anders eens hier.)

Maar goed, nu maar weer ontopic?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...