Jump to content

Header / Footer

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Header

Stijl: Oud en Nieuw

Grootte: Zie het plaatje.

Afbeelding: http://codrax.nl/wp-content/themes/merrych...ages/header.gif

Tekst: Mag je zelf weten, zolang het engels is en in dezelfde kleur/font als hierboven, ook dezelfde manier.

Rand: Tja, hetzelfde als afbeelding.

Kleuren: Hetzelfde als het al is.

Render (optioneel): Nope

Extra (optioneel): De bedoeling is dat iemand de header zo aanpast dat het geen kerst stijl is maar een oud en nieuw stijl, het moest in dezelfde vorm. Je hoeft dan alleen maar die sneeuwvlokjes te veranderen in wat vuurwerk achtig is en die bomen in huisjes bijvoorbeeld en die rendieren in mensen die vuurwerk willen afsteken of dergelijk. Zolang het maar dezelfde kleur, font en indeling heeft.

Type: Footer

Stijl: PSD

Grootte: Zie het plaatje.

Afbeelding: http://codrax.nl/wp-content/themes/merrych...ages/footer.gif

Tekst: Zie extra voor verdere instructie's.

Rand: Tja, hetzelfde als afbeelding.

Kleuren: Hetzelfde als het al is.

Render (optioneel): Nope

Extra (optioneel): De tekst van Warning t/m Santa moet aanpasbaar zijn in een PSD bestand die ik ik kan gebruiken met Corel of Adobe. De eisen zijn dat het simpel aanpasbaar is dus en dat ik ook te weten krijg wat voor lettertype het is. (Ik maak er zelf wel iets van wat te maken heeft oud en nieuw.)

Het doel is dat de header van mijn website (Zie handtekening) een oud en nieuw stijltje krijg. Ik wil dit eigenlijk doen voor alle feestdagen maar oud en nieuw komt het eerst dus vandaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...