RGA Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Hallo iedereen. Er schijnt een battlefield naar de console te komen. Het lijkt me een mooi spel en ik wil het gaan kopen als je hier meer over weet plaats het hier maar!! Ik heb gelezen dat de game vrijdag 29 april uitkomt. Weet iemand of dat klopt?? Reageren
RGA Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Vecht online een genadeloze strijd uit met moderne voertuigen en wapens Het is tijd voor actie, soldaat! Maak je op voor oorlogsvoering in de 21e eeuw, met Battlefield: Modern Combat™. De bekroonde Battlefield-serie komt naar de PlayStation®2, en de actie wordt heftig. Het goede nieuws is dat je een team infanteristen bij je hebt, dat je helpt te overleven in de heftige gevechtssituaties. Het slechte nieuws is dat je de vijand op eigen terrein moet bestrijden, in de gevaarlijkste gebieden op deze aardbol. Om de vuurgevechten te overleven, moet je vertrouwen op het dodelijke materieel dat tot je beschikking staat: aanvalsgeweren, shotguns, mitrailleurs en geavanceerde voertuigen zoals zware tanks, hightech gevechtsvliegtuigen en krachtige aanvalshelikopters. Ga online en laat je tegenstanders de vuurkracht van je volledige wapenarsenaal voelen. Dit is geen klein schietpartijtje; dit is totale oorlog! Kenmerken Met Battlefield: Modern Combat verschijnt de serie voor het eerst op PlayStation® 2. Een compleet nieuwe game, die zich afspeelt op de slagvelden van nu. Ga gigantische gevechten aan met 24 gamers in de grootste online gevechten ooit op de PlayStation 2. Scheur over het strijdtoneel in meer dan 30 land-, zee- en luchtvoertuigen, waaronder pantservoertuigen, aanvalshelikopters en speedboten. Leer je vijanden een lesje met 75 wapens, zoals aanvalsgeweren, shotguns, mitrailleurs en granaatwerpers. Beleef de online-ervaring en maak gebruik van vriendenlijsten, statistiekpagina's en de mogelijkheid om in de game clans te vormen. Vecht voor je leven en stijg in rang van soldaat tot generaal. Knal erop los in de rol van de Verenigde Staten, China of de Midden-Oostencoalitie, ieder met hun eigen unieke arsenaal. Ondersteunt communicatie via een USB-hoofdtelefoon. Reageren
Tmzom Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Niet dubbelposten aub maar battlefield is een goede game...Als hij echt uitkomt (wat waarschijnlijk wel is) ga ik hem meteen kopen!!! Reageren
Warrior Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 kan je alleen online of is er oo single player Reageren
RGA Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2005 (bewerkt) Dat weet ik ook nie. Dat is wat ik ook wil weten¿¿ ik denk dat er wel een offline mode is maar hoe is die is die ook zo mooi. Want daar is niet zoveel over bekent. En is er offline ook een multiplay mode?? (Dat gaat over de console versie PS2) Bewerkt: 19 april 2005 door robbie Reageren
Slimm Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Meestal in Battlefield games heb je wel een singleplayer mode (met bots), maar die kan niet met zijn 2en, misschien brengt de consoleversie verandering en kan het wel, ik edit me bericht als ik erachter kom Reageren
BrokenTable Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Meestal in Battlefield games heb je wel een singleplayer mode (met bots), maar die kan niet met zijn 2en, misschien brengt de consoleversie verandering en kan het wel, ik edit me bericht als ik erachter kom Singleplayer mode kan wel vaker niet met z'n 2en :-) In BF1942 kun je iig. ook met 2 players tegen bots spele (co-op mode). Je kunt daarbij zowel in 1 team als in 2 teams zitten. De rest van het max. aantal spelers wordt aangevuld door bots. Zover ik weet kun je geen campaign met 2 spelers spelen (jammer). Reageren
Yohan Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Ik vind het heel jammer dat na BF142 en Vietnam en nog een oaar uitbreidingen. BF dan toch overstapt op Modern Combat aangezien ik heel geboeid door De Tweede Wereldoorlog... Maare voor andere zal het wel een vette game zijn, ik hoorde dat je voor de nieuwe Bf voor de PC een Pentium 6 zal nodig hebben.. :blink: Reageren
RGA Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Als je op de site van playstation gaat kijken bij game info. Dan staat er 1 t/m 24 spelers maar dat is waarschijnlijk online. Dus over offline is alweer niet veel bekend. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Maare voor andere zal het wel een vette game zijn, ik hoorde dat je voor de nieuwe Bf voor de PC een Pentium 6 zal nodig hebben.. :blink: Lijkt me stug... op dit moment zijn Pentium-4 chips in de winkel en BF komt over een paar maanden uit. Reageren
Yohan Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Maare voor andere zal het wel een vette game zijn, ik hoorde dat je voor de nieuwe Bf voor de PC een Pentium 6 zal nodig hebben.. :blink: Lijkt me stug... op dit moment zijn Pentium-4 chips in de winkel en BF komt over een paar maanden uit. Ik zag het ook ook in de PU duz.. Zij maken altijd van die grappen.. ze bedoelde waarschijnlijk dat je een goede 3Dkaart moet hebben.. Reageren
RGA Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Volgens mij zijn er niet veel mesnen die battlefield modern combat kennen of er iets van af weten. Toch jammer want het lijkt me een heel mooi spel!! en ik wil er wel eens wat meer van weten!! Reageren
RGA Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Misschien kan ik hem in nijmegen nu gaan kopen wel relaxed bij mistery media!! de Battlefield Reageren
Stino Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 BF1942 was cool, BF Vietnam was vet! Deze zal ongetwijfeld het vetste worden, kan ook niet w88 tot de volgende op de PC is B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.