Jump to content

One Way


mattert

Recommended Posts

jullie zijn vast wel eens een straat bord met "One Way" in gta:IV tegen gekomen.. nou blijkbaar is dat een echte straat naam in new york. ik heb zelf in me kamer een soort schiderij met een stuk van new york erop mat de zelfde bord erop waar "One Way" staat.

Ik heb nog geen screen die volgt wel.

edit: ik weet niet of dit bij easter egg hoort of bij new york landmarks. als die toch bij landmarks hoort kan iemand dan even dar neerzetten dankje.

Bewerkt: door mattert
Link to comment
Delen op andere websites

haha wadan ;p heb toch nisk tedoen ^^

De stoplichten voor voetganger zijn trouwens ook tzelfde, ben zelf in New York geweest :D

En er is ook een theater die ook in new york staat en broadway (kweet nie hoe die in GTA IV heet) is ook voor een stuk hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

haha ja ik heb 2 schilderijen van new york bijde gekocht bij ikea. 1tje met alles grijs behalve de taxi's ide zijn geel.

en de 2de is een groot doek waar ok 't gebouw "Flatiron Building" die ook is te vindn in GTA:IV als de "Thornton Building"

Bewerkt: door mattert
Link to comment
Delen op andere websites

jullie zijn vast wel eens een straat bord met "One Way" in gta:IV tegen gekomen.. nou blijkbaar is dat een echte straat naam in new york. ik heb zelf in me kamer een soort schiderij met een stuk van new york erop mat de zelfde bord erop waar "One Way" staat.

Ik heb nog geen screen die volgt wel.

edit: ik weet niet of dit bij easter egg hoort of bij new york landmarks. als die toch bij landmarks hoort kan iemand dan even dar neerzetten dankje.

Is het nou zo moeilijk om uit 'one way' te concluderen dat er één richting op gereden mag worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het nou zo moeilijk om uit 'one way' te concluderen dat er één richting op gereden mag worden?

Is dat zo dan? :schater:

nee natuurlijk is dat niet zo :duh: het lijkt mij logisch dat je een straat: ''een weg'' gaat noemen :duh:

kom op mensen denk nou eens na!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het nou zo moeilijk om uit 'one way' te concluderen dat er één richting op gereden mag worden?

Is dat zo dan? :schater:

nee natuurlijk is dat niet zo :duh: het lijkt mij logisch dat je een straat: ''een weg'' gaat noemen :duh:

kom op mensen denk nou eens na!

Sarcasme...

Tuurlijk weet ik dat One Way éénrichtingsverkeer is...

Mvg

Bewerkt: door braver
Link to comment
Delen op andere websites

Is het nou zo moeilijk om uit 'one way' te concluderen dat er één richting op gereden mag worden?

Is dat zo dan? :schater:

nee natuurlijk is dat niet zo :duh: het lijkt mij logisch dat je een straat: ''een weg'' gaat noemen :duh:

kom op mensen denk nou eens na!

Sarcasme...

Tuurlijk weet ik dat One Way éénrichtingsverkeer is...

Mvg

Idd, je zegt als je zegt: 'Go that way' tog ook ga die kant op, die richting, niet ga die weg heen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het nou zo moeilijk om uit 'one way' te concluderen dat er één richting op gereden mag worden?

Is dat zo dan? :schater:

nee natuurlijk is dat niet zo :duh: het lijkt mij logisch dat je een straat: ''een weg'' gaat noemen :duh:

kom op mensen denk nou eens na!

Sarcasme...

Tuurlijk weet ik dat One Way éénrichtingsverkeer is...

Mvg

Idd, je zegt als je zegt: 'Go that way' tog ook ga die kant op, die richting, niet ga die weg heen :duh:

Ik reed daar ook eens maar het was toen toch echt 2 richtings verkerr :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

haha ja ik heb 2 schilderijen van new york bijde gekocht bij ikea. 1tje met alles grijs behalve de taxi's ide zijn geel.

en de 2de is een groot doek waar ok 't gebouw "Flatiron Building" die ook is te vindn in GTA:IV als de "Thornton Building"

Ik heb ook zo'n schilderij in me kamer hangen ^_^

Maargoed, One Way betekend eenrichtingsverkeer/straat, van Wikipedia iets:

Een eenrichtingsstraat is een straat waar het verkeer slechts in één richting mag rijden. Soms is alle verkeer, behalve van voetgangers, in de andere richting verboden, in andere gevallen is het fietsers en soms ook bromfietsers toegestaan tegen de richting in te rijden, dit wordt dan aangegeven met een onderbord. De verboden richting wordt in Nederland aangegeven met een rond rood verkeersbord met een horizontale witte streep in het midden, de verplichte richting met een vierkant blauw bord met een witte pijl.

Eenrichtingsstraten zijn doorgaans te smal om goed en veilig verkeer in beide richtingen mogelijk te maken. Vooral in de stads- en dorpskernen komen ze veel voor. Deze straten zijn doorgaans aangelegd toen er nog geen of nauwelijks gemotoriseerd verkeer was, en de straten dus niet zo breed hoefden te zijn.

Dus geen EE...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...