ikt Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hallo. Ik ben toe aan een nieuwe media speler. Eisen: Moet compatibel zijn met veel bestanden, ondertiteling ondersteuning, HD-content afspelen zonder lagg (gebruik van videokaart), goede geluidskwaliteit. Welke spelers heb ik al (gehad): Windows Media Player - Heb ik, gebruik ik nauwelijks. VLC Media Player - Heb ik al, speelt alles af maar kan geen HD afspelen op goede snelheid. Nero Player - Start sloom op PowerDVD - start sloom op Iemand suggesties? Reageren
ikt Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Geen Apple crap. Doet teveel dingen op de achtergrond. Reageren
Dieko Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Total video player is een van de beste uit mijn eigen ervaringen. Start heel erg snel op en kan op HD afspelen. Reageren
Hayte Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ik gebruik zelf Realplayer, heb geen problemen mee... Reageren
.Senne Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Winamp erg goede mediaspeler, die je compleet naar eigen wensen aan kan passen, door middel van duizend en één plugins, en duizend en één skins Reageren
NTAuthority Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Media Player Classic, heerlijk licht, gebruikt -- indien je de ingebouwde codecs uitvinkt -- gewoon standaard DirectShow-codecs -- inclusief eventuele PureVideo/Avivo-codecs -- heeft filefilters voor elk bestaand formaat ingebouwd, support voor ondertitelingen, en met ffdshow erbij heb je alle codecs ook meteen. Website: http://mpc-hc.sourceforge.net/ Bewerkt: 22 december 2008 door NTAuthority Reageren
ikt Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Bennikweer. Sinds kort ondersteunt de nieuwe versie van VLC hardware-accelerated video's afspelen, dus nu kan ik zelfs filmpjes van 1280*1024 fullscreen afspelen zonder lagg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.