Sasuke Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Sinds ik wat op 't toetsenbord icoontje in mn werkbalk deed. Kan ik geen streepjes meer op de e doen. Dan krijg ik dit : 'e Weet iemand hoe ik 't weer kan doen ? Ik kan ook geen CTRL + ALT tekens meer indrukken. :unsure: Reageren
Timotees Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 kan je ook niet INVOEGEN--) SIMBOOL doen? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Kijk even bij: Configuratie scherm => landinstelleingen => talen => details En zet daar je toetsebord op Verenigde staten (internationaal) om deze imo. vreselijk functie weer aan te zetten. (als je programeer is het heel vervelend als " typt en je krijgt hem niet) Reageren
Sasuke Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Kijk even bij:Configuratie scherm => landinstelleingen => talen => details En zet daar je toetsebord op Verenigde staten (internationaal) om deze imo. vreselijk functie weer aan te zetten. (als je programeer is het heel vervelend als " typt en je krijgt hem niet) Ja, op kladblok werkt het uitstekend, maar als ik op dit forum dat doe, krijg ik 't nog. :mellow: Wordpad & PhotoS. doen het ook gewoon. 'e... Reageren
BrokenTable Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Kijk even bij:Configuratie scherm => landinstelleingen => talen => details En zet daar je toetsebord op Verenigde staten (internationaal) om deze imo. vreselijk functie weer aan te zetten. (als je programeer is het heel vervelend als " typt en je krijgt hem niet) Ja, op kladblok werkt het uitstekend, maar als ik op dit forum dat doe, krijg ik 't nog. :mellow: Wordpad & PhotoS. doen het ook gewoon. 'e... Dit forum gebruikt Verdana als 1e lettertype. Open eens Word, selecteer Verdana en probeer het dan nog eens. Kan me niet voorstellen dat het een oplossing is, maar wie weet... Ik has pas det e met " niet meer weergegeven werd. Een programma had netjes een ander Arial-lettertype geinstalleerd. Reageren
Timos Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Op msn heb ik dit wel eens, ik heb gehoord: CTRL + Shift. Werkt bij mij wel.. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 maar dan wel tien seconden inhouden btw anders werkt het niet Reageren
Timovich Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 En ALT+E is ook een manier Of doet ook alleen ALT zonder CTRL + een teken het niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.