Jump to content

minpunten

.Corneria.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

welkom op mijn topic :cya:

als er een console bijstaat die je niet hebt of waar er volgens jou geen minpunten op zijn zet dan een schuine /

kopieer dit:

[b]wii:[/b] 
[b]Xbox 360:[/b] 
[b]PS3:[/b] 
[b]PC:[/b] 
[b]nintendo DS:[/b] 
[b]PSP:[/b] 
[b]PS2:[/b]

wii: de batterijen van de remotes gaan te snel leeg :-(

Xbox360: / :puh:

PS3: / :puh:

PC: niet zo goed beeld (volgens mij toch,kheb een oude) :-(

nintendo DS: geen goed beeld,geen goeie effecten en veel te klein scherm :-(

PSP: veel te lange wachttijden :-(

PS2: weinig goeie effecten en geen draadloze controllers :-(

zo *hijg* ein *hijg* delijk *hijg* klaar *hijg* met *hijg* typen :puh:

Bewerkt: door corneria
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dvt

14

• Hayte

5

• ikt

3

• .Corneria.

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Dit zijn mijn minpunten! :puh:

wii: Baterijen zijn veel te duur en gaan veel te snel op bij de remote. :Y En de oplaadbare baterijen werken totaal niet! :duh:

Xbox 360: RROD voluit:Red Ring Of Doom mijn vriend heeft hem nu juist voor de derde keer dus dat moet wel k*t zijn. :{

PS3: De vele updates. :duh:

PC: Die stomme systeemeisen. :duh:

nintendo: Dat er zoveel versies zijn. :duh:

PSP: Veel te lange wachtijden, blijft haperen en er zijn ook teveel versies van. :duh:

PS2: Slecht graphics, stomme controllers enz...

Geplaatst:

wii: batterijen, het zwaai met je arm systeem is niet zo goed als het lijkt

Xbox 360: controler te groot, geen bluray, RROD

PS3: hoge prijs, je word genaait met de versies (80 GB, 60 GB, 40 GB. Er zijn meer verschillen dan alleen de prijs en geheugen)

PC: je moet veel betalen, om dan nog meer te betalen

nintendo: te oud

PSP: je word genaait met de versies

PS2: te oud

Geplaatst:

Ieder zo zijn eigen keuze. Voor elk type gamer is er wel een passende console, als elke console precies hetzelfde was, zou het natuurlijk niet goed zijn.

wii: Voor de jongere en oudere generaties, actiever gamen (denk aan Wii fit).

Xbox 360: Voor mensen die veel willen gamen, maar niet continue een PC willen updaten (ivm specificaties).

PS3: Net als de Xbox 360, maar een PS3 kan je ook gebruiken als media-station (Blue ray-speler, DVD-speler, CD-speler, gameconsole, enz.).

PC: Voor mensen die willen modden (of mods gebruiken), en geen aparte console willen.

nintendo: Nintendo is geen console.

PSP: Net als de Nintendo DS voor onderweg, omdat hij draagbaar is.

PS2: Voor mensen die niet te veel geld willen uitgeven, en niet de aller nieuwste en beste games hoeven.

Zo is er voor ieder wat wils. :Y

Geplaatst:

Nintendo Wii: Baterijen zijn veel te duur en gaan veel te snel op bij de remote. :Y En de oplaadbare baterijen werken totaal niet! :duh:

Xbox 360: RROD voluit:Red Ring Of Doom mijn vriend heeft hem nu juist voor de derde keer dus dat moet wel k*t zijn. :{

PSP: Veel te lange wachtijden, blijft haperen en er zijn ook teveel versies van. :duh:

Heeft zeker nog een oude Xbox. En BTW het is Red Ring of Death, niet RR of Doom... :duh:

Maarja om ook maar met vooroordelen over de PS3 te komen, hier mijn nadelen:

Nintendo Wii:

• heeft slechte graphics (dit keer kun je dat wel zeggen aangezien deze console veel minder kan hebben)
  • games zijn veelal casual
  • geen goede online service (friend codes werken echt niet)
  • remote batterijen

Xbox 360:

• geen Blu-ray
  • geen bluetooth (!)
  • lawaai bij DVD
  • betalen voor online gamen (chatten kan dus nog wel en downloaden ook!)
  • D-pad
  • controller oplader of draadloze adapter er bij kopen
  • Arcade versie had niet gehoeven (is namelijk zonder harde schijf, wat echt niet kan in dit next-gen tijdperk)
  • DVD systeem kan maar 8.5G hebben

PS3:

• prijs
  • versie naaierij
  • online service niet optimaal
  • om de week een systeemupdate zo'n beetje
  • maar 1 jaar garantie
  • demo's moeten na downloaden nog geïnstalleerd worden (!)
  • sommige games moeten worden geïnstalleerd worden
  • PS3 niet backwards compatible (voor PS2 spellen)
  • maar 256 RAM geheugen waardoor veel pop-in ontstaat (!)
  • Trophies zjin veel te laat gekomen waardoor ontwikkelaars deze met patches erin moeten brengen waardoor je singleplayer opnieuw moet spelen
  • ontwikkelaars ervaren veel problemen (daardoor veel bugs en glitches of zelfs helemaal niet meer voor PS3: Frontlines bijv.)
  • alleen met creditcard dingen kopen (geen prepaid kaarten)

PC:

• systeemeisen...
  • ...en ook al die verschillende PC's met verschillende onderdelen waardoor het nog steeds de vraag is of je een bepaald spel kan draaien (kijk naar GTA IV)

nintendo: Nintendo wat? NES, SNES, Gameboy, DS?

PSP:

• best duur
  • geheugenkaarten weinig GB
  • UMDs
  • geen rechterstick ofwel veel minder knoppen

PS2:

• niet meer next-gen
  • weinig online mogelijkheden

:)

Geplaatst:

Playstation 3

prijs:

Voor die prijs heb je een blu-ray speler, 2 spellen en 2 dualshock controllers.

om de week een systeemupdate zo'n beetje

Ben blij dat het geupdate wordt

maar 1 jaar garantie

Is bijna op ieder elektronisch apparaat

demo's moeten na downloaden nog geïnstalleerd worden (!)

Demo's zijn toch zo geinstalleerd

sommige games moeten worden geïnstalleerd worden

Op de computer is dat niet anders

Trophies zjin veel te laat gekomen waardoor ontwikkelaars deze met patches erin moeten brengen waardoor je singleplayer opnieuw moet spelen

Beter laat dan nooit

ontwikkelaars ervaren veel problemen (daardoor veel bugs en glitches of zelfs helemaal niet meer voor PS3: Frontlines bijv.)

Welke ontwikkelaar heeft dat gezegd? (Bron?)

Playstation 3
prijs:

Voor die prijs heb je een blu-ray speler, 2 spellen en 2 dualshock controllers.

om de week een systeemupdate zo'n beetje

Ben blij dat het geupdate wordt

maar 1 jaar garantie

Is bijna op ieder elektronisch apparaat

demo's moeten na downloaden nog geïnstalleerd worden (!)

Demo's zijn toch zo geinstalleerd

sommige games moeten worden geïnstalleerd worden

Op de computer is dat niet anders

Trophies zjin veel te laat gekomen waardoor ontwikkelaars deze met patches erin moeten brengen waardoor je singleplayer opnieuw moet spelen

Beter laat dan nooit

ontwikkelaars ervaren veel problemen (daardoor veel bugs en glitches of zelfs helemaal niet meer voor PS3: Frontlines bijv.)

Welke ontwikkelaar heeft dat gezegd? (Bron?)

Google - ps3 develop problems

Alsjeblieft, hier heb je het.

En over dat installeren: Bij een console wil je toch gewoon gelijk spelen, of ben ik nou gek???

Dat is een kenmerk van een PC, een slecht kenmerk. Maarja het moet nou eenmaal. Kijk eens naar GTA IV: 18GB installeren op de PC. Dat wil je toch niet? En op een console al helemaal niet.

En dat demo's geïnstalleerd moeten worden is hetzelfde verhaal. Het is een van de redenen om een console te kopen.

Systeemupdate is trouwens niet zo heel erg. Ze zijn er wel veel maar ach... Was een beetje overdreven. :puh:

BTW Xbox 360 heeft 3 jaar garantie. banana.gif

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:
*Trophies zjin veel te laat gekomen waardoor ontwikkelaars deze met patches erin moeten brengen waardoor je singleplayer opnieuw moet spelen

Ik had dit idd bij GTA IV, bij Battlefield Bad Company had ik dit niet, ik ging online mijn stats kijken en gelijk kwam er een rits van Trophy's naar binnen rollen.

Geplaatst:

wii: Persoonlijk heb ik hier helemaal geen geduld voor. Ik heb ooit een schooter op de Wii gedaan. Mijn hemel, wat een irritante besturing.

Xbox 360:Het nadeel wat ik nu beleef is het gezeik met Xbox Live.

PS3:De vele updates die ze hebben, en dat je een game moet installeren.

PC: De systeemeisen.

nintendo: De DS? Zie Wii

PSP: Lange laadtijden

PS2: Hmm, Slechte graphics..

Zelf beschik ik over een, PS2, 360, PSP, PC. En mijn zus heeft een DS, en wat andere mensen die ik ken hebben allemaal een wii.

Geplaatst:

Wat trouwens ook pokke irritant is bij GTA IV op de PS3, is dat helemaal onderin je telefoonmenu de SIXAXIS Tutorial staat. :bonk:

Doe dat dan in het midden ofzo.. Als je nu wil cheaten lukt dat voor geen meter...

BTW Klopt het dat PS3 veel langere laadtijden heeft met GTA IV? :$

Ik was bij een vriend en daar kon je in de intro nog die agenten met shotgun zien en een rode Schafter... Die zie ik nooit op de 360, want dan is hij al de game aan het laden... :)

Wat trouwens ook pokke irritant is bij GTA IV op de PS3, is dat helemaal onderin je telefoonmenu de SIXAXIS Tutorial staat. :bonk:

Doe dat dan in het midden ofzo.. Als je nu wil cheaten lukt dat voor geen meter...

BTW Klopt het dat PS3 veel langere laadtijden heeft met GTA IV? :$

Ik was bij een vriend en daar kon je in de intro nog die agenten met shotgun zien en een rode Schafter... Die zie ik nooit op de 360, want dan is hij al de game aan het laden... :)

Ja, meeste zien de rode schafter, maar meestal voor een hele korte tijd.

Ik zie soms de daarop volgende helicopter, maar ik moet me IV opnieuw installeren omdat ik soms rare geluiden ingame heb.

Om even ontopic te gaan:

wii:heel veel kiddy games, als je weinig ruimte(kamer bedoel ik dan, zwiepruimte) hebt kan het lomp zijn met bepaalde games en je moet een vrij grote scherm hebben bij sommige spellen wil je richten etc.

Xbox 360:RROD, en dat hij outdated begint te raken(Vooral met zen kut Dual layer shit) en de lawaai dat ie maakt.

PS3:Soms games installeren, en het eerst niet DS3 erbij geven terwijl ie in Japan enzo al uit was, en de prijs van de games liggen hoger.

PC:Systeemeisen.

nintendo:Welke console van de miljoen?

PSP:Nooit op gespeelt.

PS2:Hmm, amper op gespeelt

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Wii: Niet bepaald een gamersconsole. Een Wii zou mij wel leuk lijken, maar als je lui bent, je een vermoeiende dag hebt gehad en gewoon even een paar honderd SWAT mannetjes om wilt brengen met met je M4 is de Wii een slechte console. De controller lijkt ook niet echt veilig. :)

Xbox 360: Xbox live is duur. De servers onderhouden kost volgens mij echt geen 20 euro per 3 maanden per persoon. En er zijn VEEL personen die Live gebruiken. Verder moet je veel kopen, wat je als computergebruiker niet gewend bent. (lol) De kleine HDD is ook een probleem met oudere Xbox 360 consoles.

PS3: Controller voelt cheap aan (de niet Dual-Shock versie), is te klein en de ruble is te zwak. Ook is de PS3 aardig duur, en is die wat moeilijk aan te schaffen als je normaal werkt. (18 min)

PC: HELEMAAL GEEN MINPUNTEN. COMPUTER ÜBER ALLESCH! (mits je je computer een keer in de 2 jaar update (videokaart) en om de 5/6 jaar vervangt door een dure goede)

Nintendo DS: Geen HQ-3D beelden, maar de prikker conpenseert dat. Alleen is een DS minder geschikt voor kinderen die niet begrijpen dat je met een stok je DS kunt doodprikken. :)

PSP: Weinig goeie games.

PS2: Oud wrak, te zwak.

Geplaatst:

Nintendo Wii: Baterijen zijn veel te duur en gaan veel te snel op bij de remote. :Y En de oplaadbare baterijen werken totaal niet! :duh:

Heeft zeker nog een oude Xbox. En BTW het is Red Ring of Death, niet RR of Doom... :duh:

Maarja om ook maar met vooroordelen over de PS3 te komen, hier mijn nadelen:

Nintendo Wii:

• heeft slechte graphics (dit keer kun je dat wel zeggen aangezien deze console veel minder kan hebben)
  • games zijn veelal casual
  • geen goede online service (friend codes werken echt niet)
  • remote batterijen

Xbox 360:

• geen Blu-ray
  • geen bluetooth (!)
  • lawaai bij DVD
  • betalen voor online gamen (chatten kan dus nog wel en downloaden ook!)
  • D-pad
  • controller oplader of draadloze adapter er bij kopen
  • Arcade versie had niet gehoeven (is namelijk zonder harde schijf, wat echt niet kan in dit next-gen tijdperk)
  • DVD systeem kan maar 8.5G hebben

PS3:

• prijs
  • versie naaierij
  • online service niet optimaal
  • om de week een systeemupdate zo'n beetje
  • maar 1 jaar garantie
  • demo's moeten na downloaden nog geïnstalleerd worden (!)
  • sommige games moeten worden geïnstalleerd worden
  • PS3 niet backwards compatible (voor PS2 spellen)
  • maar 256 RAM geheugen waardoor veel pop-in ontstaat (!)
  • Trophies zjin veel te laat gekomen waardoor ontwikkelaars deze met patches erin moeten brengen waardoor je singleplayer opnieuw moet spelen
  • ontwikkelaars ervaren veel problemen (daardoor veel bugs en glitches of zelfs helemaal niet meer voor PS3: Frontlines bijv.)
  • alleen met creditcard dingen kopen (geen prepaid kaarten)

PC:

• systeemeisen...
  • ...en ook al die verschillende PC's met verschillende onderdelen waardoor het nog steeds de vraag is of je een bepaald spel kan draaien (kijk naar GTA IV)

nintendo: Nintendo wat? NES, SNES, Gameboy, DS?

PSP:

• best duur
  • geheugenkaarten weinig GB
  • UMDs
  • geen rechterstick ofwel veel minder knoppen

PS2:

• niet meer next-gen
  • weinig online mogelijkheden

:)

nee hij heeft het over mij met xbox 360 ik hem hem wel voor de derde keer

wii: kinderachtig

Xbox 360: gaat snel kapot (een vriend van mij heeft hem nog maar 3 maanden, en je hoort het heel vaak)

PS3: niks mis mee ;-) (veel updates? wat is daar mis mee??) ***

PC: moet zo lang installerren =( ***

nintendo DS: slecht beeld, klein beeld, onoverzichtelijk beeld (kan niet op 2 schermen tegelijk kijken) ***

PSP: lange laadtijden, slechte graphics ***

PS2: simpelweg: verouderd

*** = deze consoles heb ik in mijn bezit

top 8:

1. PS3

2. PC

3. X360

4. PSP

5. Xbox

6. NDS

7. PS2

8. Wii

ik snap ook echt nie waarom de onderste het populairst is =(

Bewerkt: door Mikey cool6
Geplaatst:
wii: kinderachtig

Xbox 360: gaat snel kapot (een vriend van mij heeft hem nog maar 3 maanden, en je hoort het heel vaak)

[...]

8. Wii

ik snap ook echt nie waarom de onderste het populairst is =(

Wii is gezellig. Ik zou er ook een nemen als ik het geld ervoor had. En de tijd. Lekker met je vrienden zitten klooien. :D

Jouw vriend kan afgezet zijn door een verkoper (ouwe xbox meegegeven), de moederborden vanaf 2007 werken prima. Of hij heeft zijn Xbox in een kleine kast gestopt. Als je doet wat de handleiding zegt kan d'r niets mee misgaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...