.Corneria. Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 wii: kinderachtigXbox 360: gaat snel kapot (een vriend van mij heeft hem nog maar 3 maanden, en je hoort het heel vaak) [...] 8. Wii ik snap ook echt nie waarom de onderste het populairst is =( Wii is gezellig. Ik zou er ook een nemen als ik het geld ervoor had. En de tijd. Lekker met je vrienden zitten klooien. je hebt gelijk een wii is zo tof en gezellig zeker als je met vrienden speelt !!!! Reageren
Ikkes Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Gelieve zoveel mogelijk lijstjes posten en reacties beperken tot het minimun. Hiermee blijft de bedoeling van het topic wat duidelijker . Reageren
.Corneria. Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Gelieve zoveel mogelijk lijstjes posten en reacties beperken tot het minimun. Hiermee blijft de bedoeling van het topic wat duidelijker . bedankt Ikkes voor het topic en beetje op te ruimen!!! !!! Reageren
the_dan Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 ik zeg alleen wat over de dingen die ik zelf gebruik of heb gebruikt wii: beetje rare besturing went wel driver is grappig Xbox 360: rrod (nog neit gehad) PS3: heb ik niet PC: 1. moet veel upgrades hebben om de nieuwste spellen te spelen 2. instaleren van spellen nintendo DS: 1. verouderd beeld maar geweldige spellen PSP: neit zoveel topspellen als de ds (zelda mario etc) en veel problemen met afvallende knopjes :O PS2: was vroeger een topsysteem veel spellen daardoor ook veel slechte cdtjes lezen soms gewoo nietmeer Reageren
gta master 1 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 wii: Slechte grafics en geen harde schijf (!) Xbox 360: zoveel: OA RROD, Geen bluetooth, geen blueray, betalen voor internet, geen ingeboed wifi en zo kan ik nog wel even doorgaan. PS3: prijs (alhoewel dat mij niet echt uitmaakt, ik heb wel wat geldover voor kwaliteit ) PC: Systeemseisen en de dure upgrades die je nodig hebt nintendo DS: de grafics en de 2 schermen PSP: lange wachttijden...voor de rest prima PS2: is eigenlijk niks mis mee voor die tijd dat hij uitkwam... Reageren
lexus123 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Wii: Wii Mote gaat gestoord snel op en de spellen zijn te 'kiddy'. Xbox 360: Iedereen mag hier dan wel roepen:'RRoD', maar die mensen moeten even met hun tijd meegaan. RRoD is niet meer met het nieuwe moederbord. Wel kut zijn die krassen die nog af en toe voorkomen. PS3: Prijs is hoog ten opzichte van 360 / Wii. PC: SYSTEEMEISEN! Nintendo DS: Is alleen leuk voor op reis en is thuis 'the verveling himself'. PSP: Zie reactie 'Nintendo DS' PS2: IS EN BLIJFT EEN TOP-CONSOLE! Reageren
pitbul Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 PSP: best duur geheugenkaarten weinig GB UMDs geen rechterstick ofwel veel minder knoppen oja en de geheugen kaartjes die ze nu aan het maken zijn van 2 TB (terabyte) (2000GB) aardig veel tog en nog hoge schrijf snelheid ook Reageren
pitbul Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Dit zijn mijn minpunten! PSP: best duur geheugenkaarten weinig GB UMDs geen rechterstick ofwel veel minder knoppen de geheugen kaartjes die ze nu aan het maken zijn van 2 TB (terabyte) (2000GB) aardig veel tog en nog hoge schrijf snelheid ook Bewerkt: 17 januari 2009 door pitbul Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Ik wist dat Quoten moeilijk kan zijn maar DIT!!! Bewerkt: 20 januari 2009 door lexus123 Reageren
Dvt Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik wist dat Quoten moeilijk kan zijn maar DIT!!! Ja en hij heeft er zelfs twee posts voor nodig! Reageren
Hayte Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Xbox 360: Iedereen mag hier dan wel roepen:'RRoD', maar die mensen moeten even met hun tijd meegaan. RRoD is niet meer met het nieuwe moederbord. Wel kut zijn die krassen die nog af en toe voorkomen. je zegt dat we wel met onze tijd mee moeten gaan, maar zover ik weet komen er geen krassen meer met de nieuwste DVD lezers En dit zegt iemand zonder een XBox... Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Krassen zijn 99% zeker weg. RROD kan nog wel eens voorkomen. Een vriend van mij heeft een Xbox uit juli '08 en hij heeft een RROD gekregen. Alleen de kans is véél kleiner bij de nieuwere modellen. Reageren
Dvt Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Xbox 360: Iedereen mag hier dan wel roepen:'RRoD', maar die mensen moeten even met hun tijd meegaan. RRoD is niet meer met het nieuwe moederbord. Wel kut zijn die krassen die nog af en toe voorkomen. je zegt dat we wel met onze tijd mee moeten gaan, maar zover ik weet komen er geen krassen meer met de nieuwste DVD lezers En dit zegt iemand zonder een XBox... Nee, omdat de meesten niet naar andere consoles kijken en fanboyerig lopen te doen om hun console te promoten... Idd dat die krassen over zijn. Ik had laatst nog wel een vriend met de Red Ring of Death, maar die had zijn Xbox al in 2006. Jij bent een van de weinige PS3 eigenaars hier, die ook iets goed over de Xbox kan zeggen. Alle anderen weten niks anders te zeggen dan RROD, online betalen en krassen. Bewerkt: 23 januari 2009 door Dvt Reageren
the_dan Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) ps3 owners die iets goeds kunnen zeggen over de rivaliserende consoles heb ik een soort van respect voor ps3 is ook wel goed (wil er ook eentje ) (NIET OMDAT XBOX SLECHT IS HOOR) en toen gingen we weer ontopic lijkt me ? Bewerkt: 23 januari 2009 door the_dan Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Zowel de 360 en de PS3 hebben zijn goede en slechte kanten, maar ik vind serieus dat de Wii zowat alleen maar slechte kanten heeft. Ik vind dat die console aan zowat alle kanten geflopt is. Zoals: Er komen de laatste tijd alleen maar slechte, floppers uit op de Wii, graphics zijn verre van top, console is gewoon niet bestemd voor deze tijd vind ik. Dit is het tijdperk van HD graphics, spectaculaire games die je echt in de game slokken. Dat vind je niet echt in de Wii, denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.