Jump to content

minpunten

.Corneria.

Recommended Posts

Geplaatst:
Zowel de 360 en de PS3 hebben zijn goede en slechte kanten, maar ik vind serieus dat de Wii zowat alleen maar slechte kanten heeft. Ik vind dat die console aan zowat alle kanten geflopt is.

Zoals: Er komen de laatste tijd alleen maar slechte, floppers uit op de Wii, graphics zijn verre van top, console is gewoon niet bestemd voor deze tijd vind ik. Dit is het tijdperk van HD graphics, spectaculaire games die je echt in de game slokken. Dat vind je niet echt in de Wii, denk ik ;)

Hiermee ben ik het jammer genoeg met je eens. Sinds de GameCube is Nintendo zijn groepje gamers die echte vette games wilt spelen gewoon vergeten.

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dvt

14

• Hayte

5

• ikt

3

• .Corneria.

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

volgens mij is de Wii alleen gekocht door z'n reclame, prijs, tijd van uitkomen (was toch voor XBox?) om daarna in de kast geflikkerd te worden

En de XBox heeft zekers ook goeie kanten, zoals de mooie exclusives (eentje, was een vliegspel in de toekomst (ben de naam even kwijt, volgens mij van Konami), en ik heb er echt spijt van dat die niet op de PS3 is)

Geplaatst:

Idd. En ik weet vrijwel zeker dat de Wii zoveel gekocht word door zijn bekendheid, de naam. En omdat Wii Fit erbij zit, want de meeste volwassenen en kinderen willen dan gelijk weer een Wii, en ja. Om dat soort redenen is de console veel verkocht, maar als je kijkt naar de games, zijn er maar een paar echt goed.

De Mario games, Zelda, Wii Sports & Fit en dan heb je het eigenlijk wel gehad ^_^

Geplaatst:

Vergeet Guitar Hero niet! Maar die heb je ook op andere consoles, dus er is geen reden om daar een Wii voor te kopen, want de graphics zuigen echt puur op de Wii, vergeleken met de Xbox360 versie.

Geplaatst:
Vergeet Guitar Hero niet! Maar die heb je ook op andere consoles, dus er is geen reden om daar een Wii voor te kopen, want de graphics zuigen echt puur op de Wii, vergeleken met de Xbox360 versie.

Je kan beter de DS versie dan de Wii versie kopen, aangezien je bij de Wii slechte graphics al gewend bent...

Geplaatst:

ps3 : ,t LAWAAI , geen wisselbaar geheugen en niet backward compateble (40 gb ), ingewikkeld ding en voor een paar E meer heb je een goeie pc. Voordeel van ps3 CONTROLER is perfect ( ps2 ook) internetten via psn is gratis en blauw straal past 5 X meer op (stel je voor GTAvier 5 MAAL GROTER!!! maar helaas moest gta4 ook in de doos passen). En ps2 speel ik nog regelmatig ik ga er voor de zekerheid nog èèn (of 6) kopen , zit ik nooit zonder. De rest vin,k kinderspeelgoed .

>>> Door Ikkes: Bericht bewerkt, Let op je taalgebruik!<<<

Geplaatst:
ps3 : ,t LAWAAI , geen wisselbaar geheugen en niet backward compateble (40 gb ), ingewikkeld ding en voor een paar E meer heb je een goeie pc. Voordeel van ps3 CONTROLER is perfect ( ps2 ook) internetten via psn is gratis en blauw straal past 5 X meer op (stel je voor GTAvier 5 MAAL GROTER!!! maar helaas moest gta4 ook in de doos passen). En ps2 speel ik nog regelmatig ik ga er voor de zekerheid nog èèn (of 6) kopen , zit ik nooit zonder. De rest vin,k kinderspeelgoed .

>>> Door Ikkes: Bericht bewerkt, Let op je taalgebruik!<<<

wat?

wat voor slechte PS3 moet jij dan wel niet hebben

Die van mij is stil, de HDD is gewoon wisselbaar, al heb je wel een laptop HDD nodig, een CD wordt niet groter als er meer op staat, dus dat het niet meer in de doos zou passen klopt ook niet.

een beetje verstand van zaken is wel handig als je iets gaat becritiseren :puh:

Geplaatst:

Wii: Heb ik niet.

Xbox 360: Heb ik niet.

PS3: Heb ik niet.

PC: Installeren.

Nintendo DS: Onnhandige ligging in je hand.

PSP: Heb ik niet.

PS2: Korte bedrading.

Geplaatst:

Xbox360:Goedkoop en goede graphics (goedkoop in verhouding met de ps3)

Zelf heb ik nooit een rrod gehad en bij elk concole kan het moederbord doorbranden dus daar hoef ik niet zoveel over te zeggen.

Geplaatst:
Xbox360:Goedkoop en goede graphics (goedkoop in verhouding met de ps3)

Zelf heb ik nooit een rrod gehad en bij elk concole kan het moederbord doorbranden dus daar hoef ik niet zoveel over te zeggen.

Bij Bol.com kun je nu de Xbox 360 kopen met twee controllers en de volgende games voor maar €299!

• Halo 3
  • Lego Indiana Jones: The Original Adventures
  • Kung Fu Panda

en een spel naar keuze uit de volgende games:

• Scene it
  • Fable 2
  • Fifa 2009
  • Gears Of War 2
  • Need For Speed - Undercover
  • Saints Row 2
  • You're in the movies
  • Battlefield - Bad Company
  • Fallout 3
  • Far Cry 2
  • Lips
  • Ninja Gaiden
  • Prince Of Persia
  • Tomb Raider

Dus gewoon vier games (ok Lego: IJ en KFPanda zijn niet de beste games, maar dan heb je alsnog twee goede games!), twee controllers en de 60GB hdd. _O_

Dat te vergelijken met de PS3 die €400 kost met maar één controller en één spel... :N

• 1 maand later...
Geplaatst:

Wii: Slechte graphics

Xbox 360: RROD,Maakt veel geluid

Ps3: Veel updates,geen goede online service als de xbox 360

Pc: Systeemeisen

Nintendo ds: Veel kinderachtige spelletjes

Psp: Te weinige spelletjes terwijl de spelletjes veel meer aankunnen

Ps2: Te oud

Geplaatst: (bewerkt)

Xbox 360: RROD,Maakt veel geluid

Ps3: Veel updates,geen goede online service als de xbox 360

Pc: Systeemeisen

Nintendo ds: Veel kinderachtige spelletjes

Psp: Te weinige spelletjes terwijl de spelletjes veel meer aankunnen

Ps2: Te oud

Ik heb geen last van de de updates van de ps3, omdat er ook maar 1 keer in de maand een update uitkomt

En met de psp komen er nieuwe spellen

Bewerkt: door DaRick1993
Geplaatst:

PS3: Geen goede service

Xbox360: Veel lawaai

PC: Installeren

PSP: Ik kan er geen bedenken... :$

Nintendo DS: Kinderachtige spelletjes

Geplaatst:

Wow de eerste PS3'er die toegeeft dat PSN gewoon veel minder is dan Xbox Live! :tu:

Maarja mijn Xbox maakt ook nog heel veel geluid... Is wel jammer... :N

Geplaatst:

Wow de eerste PS3'er die toegeeft dat PSN gewoon veel minder is dan Xbox Live! :tu:

Maarja mijn Xbox maakt ook nog heel veel geluid... Is wel jammer... :N

Ik vertel de waarheid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...