j0uk3 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Mijn mening: Pluspunten + wii: Erg leuk voor kleuters[/font] Xbox 360: De controller PS3: Vele opties, Internetten, bluetooth, blu ray, PC: Modden, Trainers nintendo DS: Touchpad, klepje waardoor beeldscherm blijft gespaard PSP: Goede handheld, Vergelijk eens met ds PS2: VEEL Games, games worden nog gemaakt Minpunten - wii: Batterijen snel leeg, Über slechte graphics Xbox 360: RRoD was vervelend, Typisch microsoft PS3: Controller is erg klein, PC: Systeemeisen Daarom heb ik besloten een ps3 te kopen (heb ik nog niet)[/font] nintendo DS: Graphics, Touchpad snel "Kapot", Mijn zus heeft nu al haar 3e ds Dat ze die dingen nog wil hebben[/font] PSP: Beeldsherm snel kapot (Krassen) PS2: Verouderd Ff voor de duidelijkheid: Ik heb: WII DS PSP PS2 Xbox PC ------ Ik ben niet een ps3 fan (want ik hou niet zoveel van sony's producten) Maar ook geen Xbox fan (xbox was al slecht) Bewerkt: 29 maart 2009 door j0uk3 Reageren
Dvt Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Mijn mening:Pluspunten + wii: Erg leuk voor kleuters[/font] Xbox 360: De controller PS3: Vele opties, Internetten, bluetooth, blue ray, PC: Modden, Trainers nintendo DS: Touchpad, klepje waardoor beeldscherm blijft gespaard PSP: Goede handheld, Vergelijk eens met ds PS2: VEEL Games, games worden nog gemaakt Minpunten - wii: Batterijen snel leeg, Über slechte graphics Xbox 360: RRoD was vervelend, Microsoft kan allen fouten maken PS3: Controller is gebaseerd op jappaners PC: Systeemeisen Daarom heb ik besloten een ps3 te kopen (heb ik nog niet)[/font] nintendo DS: Graphics, Touchpad snel "Kapot", Mijn zus heeft nu al haar 3e ds Dat ze die dingen nog wil hebben[/font] PSP: Beeldsherm snel kapot (Krassen) PS2: Verouderd Ff voor de duidelijkheid: Ik heb: WII DS PSP PS2 Xbox PC ------ Ik ben niet een ps3 fan (want ik hou niet zoveel van sony's producten) Maar ook geen Xbox fan (xbox was al slecht) Het is Japanners, niet jappaners... En de PS3 controller is niet gebaseerd op Japanners, maar gemaakt voor de handen van de Japanners... Daarnaast is het Blu-Ray, niet blue ray. Ja het werkt met een blauwe laser, maar het heet toch echt BLU-Ray. En wat bedoel je met "Microsoft kan allen fouten maken."? Heel raar geformuleerde zin. BTW De Xbox was niet slecht. Hij had mss minder spellen en kwam iets te laat uit, maar was vele malen beter. Het had als eerste een netwerk: Xbox Live en daarbij ook downloadable content. Technische vergelijking: PS2 processor - 300 MHz Xbox processor - 733 MHz Ja, dat is toch een heel verschil! Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Dit vind ik persoonlijk wii: Vind het vervelen na een maand . Xbox 360: Vind dat je bij Schiet spellen niet snel kan reageren ( met PC kun je dat wel . Muis . ) dat hoord bij mij lekker soepel te gaan PS3: Zelfde als bij Xbox PC: Veel Spellen zijn te groot voor mijn Pc ( oftewel Alles wat nieuw uitkomt ) nintendo DS: Beeldje Snel Kapot. PSP: / PS2: Is Ineens Heel oud geworden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.