Most-Wanted Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 hallo ik speel gta san andreas nu al een tijdje maar met een hele traage game-play. weet iemand hoe op telossen. ik beschik over de aanbevolen systeem eisen. ook krijg ik na een tijdje spelen altijd een fysiekegeheugendump. Greetz. Most-Wanted Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Misschien kun je het graphics niveau wat verlagen, ga naar het menu->opties->display->advanced Hier kun je de graphics aanpassen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Misschien kun je het graphics niveau wat verlagen, ga naar het menu->opties->display->advancedHier kun je de graphics aanpassen. Je moet je Graphics niveau wat lager zetten als je spel te snel gaat... Ga idd naar Opties > Display. Kies dan 1280x1200, of hoger. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Misschien kun je het graphics niveau wat verlagen, ga naar het menu->opties->display->advancedHier kun je de graphics aanpassen. Je moet je Graphics niveau wat lager zetten als je spel te snel gaat... Ga idd naar Opties > Display. Kies dan 1280x1200, of hoger. Als het spel te snel gaat?????? Probeer eens jezelfde resolutie maar dan bijvoorbeeld:1024x760x16 ipv. 1024x760x32. Als ik 1024x760x32 heb dan gaat bij mij de gameplay ook heel erg traag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.