Revolution-Designer Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Goedemorgen GTAforum, Ik heb gisteren flink wat zitten prutsen met MapEditor en San Andreas Missionbuilder en ik heb een nieuw safehouse gemaakt. Eigenlijk is het nog niet een safehouse van het save icoontje werkt niet. Maar het huisje is al ingericht en er spawnt een Boxville met een Pistol. Het leuke is dat je geen marker in moet lopen om naar binnen te kunnen, je kunt gewoon door een opening naar binnen lopen. Ook hoef je geen new game te starten, maar als je een save game load zal er geen Boxville en geen Pistool spawnen. Ik heb de eerste versie toegevoegd aan de download database maar hij moet eerst nog goedgekeurd worden. Deze eerste versie bevat alleen nog maar een huisje met wat spullen erin, maar zodra hij is toegevoegd zal ik hem updaten. hier wat screens van de nieuwste versie: Het pistool De Boxville Het huisje Het save icoontje en de spullen binnen Revolution-Designes (Revolution is coming) Bewerkt: 21 december 2008 door Revolution-Designes Reageren
Basssss Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Geinig. (Is dat huisje niet het bootschoolhuisje uit Bayside?) Ik mis alleen nog de kledingkast. Bewerkt: 21 december 2008 door Basssss Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Geinig. (Is dat huisje niet het bootschoolhuisje uit Bayside?)Ik mis alleen nog de kledingkast. Ja, het is het bootschoolhuisje. Aan die kledingkast heb ik nog niet gedacht, ik zal ff kijken of ik die erin kan krijgen. Bewerkt: 21 december 2008 door Revolution-Designes Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hoe heb je dat gedaan? Heb je het object opnieuw onder een andere naam geplaatst in het spel, of heb je hem verplaatst met de map-editor? Dat zou ik graag willen weten, want dan kan ik er ook achter komen hoe ik mijn mods moet maken. Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hoe heb je dat gedaan? Heb je het object opnieuw onder een andere naam geplaatst in het spel, of heb je hem verplaatst met de map-editor? Dat zou ik graag willen weten, want dan kan ik er ook achter komen hoe ik mijn mods moet maken. Er zit een klein verschil in het toevoegen van gebouwen en het dupliceren van gebouwen. Bij dupliceren heb je het model al in de GTA3.img zitten. En je hebt al een IDE, waardoor je dus alleen een nieuwe IPL regel hoeft te maken met het goede model en texture en de ID, en de coordinaten natuurlijk. Als je een nieuw gebouw maakt, moet je je model toevoegen, een nieuwe IDE regel maken, en een nieuwe IPL regel maken. Dit kan je in een bestaande IPL/IDE doen, maar je kan ook een eigen nieuwe maken. In dit geval moet je deze 2 ook weer aanmelden in de GTA.dat. Er zijn een aantal tutorials over hoe je een gebouw ingame zet, Master Tutorial List bovenaan. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Maar pas wel op, zelfgemaakte objecten kunnen eerder voor crashes zorgen dan bestaande objecten. Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Maar pas wel op, zelfgemaakte objecten kunnen eerder voor crashes zorgen dan bestaande objecten. Niet als je het goed doet @Hieronder: Dat je slap lult Bewerkt: 22 december 2008 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Maar pas wel op, zelfgemaakte objecten kunnen eerder voor crashes zorgen dan bestaande objecten. Niet als je het goed doet Wat wil je daarmee zeggen Beagle? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.