Mr CJ Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik heb 2 kleine vraagjes Hoe hag je aan vrachtwagens/ autos? En wat is juist"enter a cover" (A-toets) Reageren
Rivel Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Eerste vraag weet ik niet, tweede vraag wel. Een cover is dat je gaats chuilen achter een muurtje, vrachtwagen... om zo je te beschermen tegen kogels etc. maar je kan dan toch nog schieten op politie. Het is erg handig! Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) De eerste vraag beantwoord ik dan wel. Het is onmogelijk om aan vrachtauto's of auto's te hangen. Als jij een auto steelt en een persoon in dezelfde auto wilt stappen en jij rijd dan weg, dan zal die persoon bij je aan de auto gaan hangen. Zelf kan je dat niet doen, dus het is onmogelijk @Hieronder: Maakt het uit waarom hij die stelt? Bewerkt: 21 december 2008 door Visser23 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Die 1e vraag zal hij waarschijnlijk stellen omdat hij mss in een van de trailers heeft gezien dat niko aan een vrachtwagen hangt? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 De eerste vraag beantwoord ik dan wel. Het is onmogelijk om aan vrachtauto's of auto's te hangen. Als jij een auto steelt en een persoon in dezelfde auto wilt stappen en jij rijd dan weg, dan zal die persoon bij je aan de auto gaan hangen. Zelf kan je dat niet doen, dus het is onmogelijk @Hieronder: Maakt het uit waarom hij die stelt? Uhm jawel, als je een auto steelt en de chaufeur rijdt weg zonder dat jij t portier open hebt gedaan, blijf je ook eraan hangen. Reageren
Goldadon Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 De eerste vraag beantwoord ik dan wel. Het is onmogelijk om aan vrachtauto's of auto's te hangen. Als jij een auto steelt en een persoon in dezelfde auto wilt stappen en jij rijd dan weg, dan zal die persoon bij je aan de auto gaan hangen. Zelf kan je dat niet doen, dus het is onmogelijk @Hieronder: Maakt het uit waarom hij die stelt? Je kunt wel aan een auto hangen, dit gebeurt wanneer je springt op de zijkant als de auto met de perfecte vaart rijdt Reageren
Dvt Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Dat aan een vrachtwagen hangen heb je idd misschien in een trailer gezien en je doet dit in de missie Truck Hustle. Het kan dus alleen in die missie! Reageren
FerryN Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Als een auto rijd, en je wilt instappen, als de bestuurder op tijd gas geven hang je er zelf aan, en dat is best grappig . Reageren
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Dat aan een vrachtwagen hangen heb je idd misschien in een trailer gezien en je doet dit in de missie Truck Hustle.Het kan dus alleen in die missie! Wel jammer dat dit niet buiten missies mogelijk is Reageren
DutchStyle Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Dat aan een vrachtwagen hangen heb je idd misschien in een trailer gezien en je doet dit in de missie Truck Hustle.Het kan dus alleen in die missie! Wel jammer dat dit niet buiten missies mogelijk is Lees het bericht boven je eens Reageren
HA5H Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Dat aan een vrachtwagen hangen heb je idd misschien in een trailer gezien en je doet dit in de missie Truck Hustle.Het kan dus alleen in die missie! Wel jammer dat dit niet buiten missies mogelijk is Lees het bericht boven je eens Als jij mijn bericht goed had gelezen had ik er gezet: Jammer dat dit niet BUITEN missies kan. Dus dat je gewoon aan de vrachtwagen gaat lopen hangen, wijsneus. Maar misschien dat modders ooit de code vanuit die missie Truck Hustle kunnen strippen en kunnen toewijzen aan een key zodat je dat bij iedere auto kan doen? :o Bewerkt: 23 december 2008 door -Haakon- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.