markoes Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik heb een kerstkaartje gemaakt en moet daar een paar van uitprinten, maar ik weet niet hoe je met photoshop meedere op 1 a4 moet zetten kan iemand mij dit uitleggen hoe dit moet alvast bedankt, groetjes markoes Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Als je het bestand in Photoshop hebt staan kan je er een screen van maken d.m.v. PrtSc. Dan open je paint en zet je je screen daarin. Bewerk hem totdat je de kerstkaart hebt. Selecteer de kerstkaart en druk op Ctrl + C. Open Word en plak hem een aantal keer op een A4'tje. Dit zou moeten werken Dan moet je hem alleen nog uitprinten Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Als je het bestand in Photoshop hebt staan kan je er een screen van maken d.m.v. PrtSc. Dan open je paint en zet je je screen daarin. Bewerk hem totdat je de kerstkaart hebt. Selecteer de kerstkaart en druk op Ctrl + C. Open Word en plak hem een aantal keer op een A4'tje. Dit zou moeten werken Dan moet je hem alleen nog uitprinten Huh? Wat moet je nou weer met Paint en Word? In Photoshop ga je naar File --> New of je drukt op Cntr + N. Bij Preset ga je naar International Paper, waar je een A4 formaat kan maken. Daar kan je de kerstkaart in het A4 formaat slepen, zo vaak je wilt. Als je dan naar File --> Print gaat of op Cntr + P drukt, kan je die uitprinten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.