Bierbuikje Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Ik heb photoshop ook weer eens uit de kast gehaald en hier is weer een creatie. Veel tips graag. Oja, dit is de afbeelding die ik gebruikt heb. http://student.agh.edu.pl/~thor/Philip%20S...istmas_town.jpg Bewerkt: 21 december 2008 door Bierbuikje Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Goed geslaagd. Het is jammer dat de tekst er niet echt uitspringt. Zo te zien is het plaatje wat in de tekst zit hetzelfde als de achtergrond, maar dan wat groter. Ook al vind ik het een leuk idee, toch staat de tekst wat hinderend over de achtergrond, ik wil bij wijze van spreken weten wat er achter de tekst zit. Maar de kerstsfeer zit er wel in, dus ik geef een 7,5. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ziet er wel stoer uit inderdaad, maar die signature versie moet nog wel even een border krijgen als je het mij vraagt, 2px+. 8/10 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Wauw mooi gemaakt, dat dorpje op de achtergrond wat helemaal besneeuwt is , en de tekst is ook mooi alleen idd jammer dat het er een beetje bovenuit springt. laten we t houden op 8/10. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ziet er wel stoer uit inderdaad, maar die signature versie moet nog wel even een border krijgen als je het mij vraagt, 2px+. 8/10 Ik heb hem al 2 px zwart gegeven, maar dat valt niet echt op. Ik moet nog een goede kleur vinden, eentje die er niet echt uit springt, maar wel goed genoeg is om te kunnen zien. Dat je niet hoeft te zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.