Jump to content

Fsx online spelen hoe doe ik dat?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Om Flight Simulator X te spelen bedoel je?

Ik denk dat de beste manier om FSX te leren is om gewoon de ingebouwde lessen te volgen. Hier krijg je alle noodzakelijke info mee om te starten. Indien je iets niet weet zoek je het op in het HELP menu van FSX. Begin best bij de tutorials. En als je iets niet snapt is het nooit verboden om de tutorials opnieuw te doen.

Mocht je het echt niet lukken kan je altijd het boek van Floris Wouterlood bestellen. Maar dan moet je echt al radeloos zijn.

Klik.

____

Even veel te snel gelezen :7..

Om online te spelen op FSX zeg je?

in2.jpg

Klik je gewoon op Multiplayer. Selecteer je een server en vliegtuig, en zo ben je ook vertrokken...

Bewerkt: door Ice Banana

Online lukt niet bij mij. Er staat dat mijn account al op een andere PC in gebruik is :?

Preshantram, als je inlogt, staat er in het midden van het scherm ''Connect Directly''. Als je daarop klikt, moet je het IP-adres invoeren en dan wordt je automatisch doorgestuurd naar die kamer.

Maar ik heb nog een vraag,

Als ik bij Free Flight vlieg, zie ik geen kompas of op de Navigator geen streep. Ik weet dus totaal niet waar ik heen moet vliegen. Weet iemand iets?

(Ja, ik maak een Flight Plan)

Groeten,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Hee ik speel nu eindelijk online maar!

hoe praat ik tegen mensen ik heb een microfoon*hij werkt* maar niet in fsx ik druk op shift capslock maar het helpt niet

Geplaatst:
Hee ik speel nu eindelijk online maar!

hoe praat ik tegen mensen ik heb een microfoon*hij werkt* maar niet in fsx ik druk op shift capslock maar het helpt niet

Het kan wezen dat er een bepaalde frequentie is waar iedereen op zit. Als jij bijvoorbeeld op EHGG(Vliegveld Eelde) wilt opstijgen, dan moet je eerst contact opnemen met de Tower voordat je toestemming krijgt om op te stijgen, Eelde Tower is bij deze: 118,7000MHz.

Zodra je opstijgt, krijg je weer instructies van de Tower, die je moet volgen, vaak moet je na een kleine tijdje vliegen ook je frequenties weer aanpassen.

(Let op! Dit is niet altijd zo, soms druk je gewoon op CAPSLOCK, en dan kun je praten, en soms moet je steeds de frequenties aanpassen!)

Geplaatst:

Ook op Online vliegen moet je dit wel eens aanpassen, je frequentie instellingen.

Door naar 'Map' te gaan, en vervolgens door op een vliegveld te drukken, kun je alle frequenties bekijken van een vliegveld.

Hou ook vooral de chat in de gaten in sommige servers, aangezien daar ook veel dingen wordt verteld over de huidige frequentie.

En wederom, niet altijd hoef je perse van frequentie te veranderen!

Tip; Schrijf alle instructies op bij het online vliegen, stel: "Cleared for take off, climb and maintain 2000ft"

Dan schrijf je gewoon op, 2000ft, zodat je weet dat je direct naar 2000 voet moet stijgen.

Maar ook als je de instructie krijgt naar een andere frequentie te switchen, bijvoorbeeld je moet naar EHGG approach, dan zegt de verkeersleider: "Switch to frequency 120,3000(Mhz)" En dan schrijf je dat gewoon op, de frequentie zodat je weet waar je heen moet.

Wel even ingame op ALT drukken he, tijdens het vliegen, ik weer niet zo waar je precies moet wezen dan, maar bij één van die tabbladen ofzo zie je Map staan.

Volgens mij doet die het gewoon bij multiplayer hoor.

Als ik bij Free Flight vlieg, zie ik geen kompas of op de Navigator geen streep. Ik weet dus totaal niet waar ik heen moet vliegen. Weet iemand iets?

(Ja, ik maak een Flight Plan)

Groeten,

FireFighter

ALT (Alleen tijdens het vliegen indrukken) -> Views -> Instruments -> GPS.

En dan moet je een beetje aan die draaiknopjes draaien, een paar keer dacht ik, en dan kun je wat in typen, een afkorting voor een airport (Groningen = EHGG, Leeuwarden = EHLW, Schiphol = EHAM, Rotterdam = EHRD Eindhoven = EHEH, enz enz.)

Vervolgens druk je op Enter of zoiets, of "->" dan krijg je wel een streep te zien op je GPS systeem, en bij je kompas, tevens is free flight ook meer bedoelt om gewoon lekker voor je zelf te vliegen.

Bewerkt: door Wesley_GTA

ik hoorde dat het alleen ging als je host was?

klop dit?

Bewerkt: door preshantram
Geplaatst:
hier heb ik ook een schijt hekel aan

2jeqwc6.jpg

Mja dat is een bug, telkens als je disconnect dan krijg je dit, ik kan je vertellen dat je niet de enige bent die er last van heeft, tevens hebben veel vrienden van mij er ook last van, kort om, gewoon op 1 server blijven :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...