Goofy Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Je hebt niet alleen een 3D programma programa nodig maar ook bepaalde TXD 's om de ramen doorzichtig te maken en een kleurtje te geven. Dus het is niet alleen in sketchUp een raam maken maar dan moet je nog meer dingen in stellen. Bij sketchUp kan je alleen het kozijn maken en het raam opervlak. (Als ik het zo goed heb.) Reageren
peter99 Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 ik heb ook een vraag : hoe maak je een digitaal filmpje in sketchup 4.0 ,want ik kan nooit objecten exproteren naar anietmatie Reageren
Goofy Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) Op SkechUp hebben ze haddige tutorials met video's daar over. Moet je daar maar is gaan kijken die zijn heel handig. En ik was er toevallig vanmiddag nog en toe zag ik geloof ik een add on staan voor animaties. Hier staat die add on: LINK Bewerkt: 28 mei 2005 door 9-ball Reageren
peter99 Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Op SkechUp hebben ze haddige tutorials met video's daar over.Moet je daar maar is gaan kijken die zijn heel handig. En ik was er toevallig vanmiddag nog en toe zag ik geloof ik een add on staan voor animaties. Hier staat die add on: LINK bij mij wil de comp die video tutorials niet opene Reageren
Goofy Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) Ik heb hier geen sketchUp op deze com maar volgens mij was het bij je model rechter muis knop en dan add page of iets in die richting en dan staat er ook iets met show slideshow of zoiets. Dus als je dan van verschillen de plaatsen zo'n plaatje maakt en dan die slide show doet dan komen als die plaatjes vloeiend voorbij als in een film. EDIT ik heb ff de tutorial door gekeken en je moet bij page (boven aan) op add drukken daar staat vast ook dat je de slide show af kan spelen.(kon ik niet meer zien com liep vast) dit bedoelde je toch met animatie? Bewerkt: 28 mei 2005 door 9-ball Reageren
peter99 Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Ik heb hier geen sketchUp op deze com maar volgens mij was het bij je model rechter muis knop en dan add page of iets in die richting en dan staat er ook iets met show slideshow of zoiets.Dus als je dan van verschillen de plaatsen zo'n plaatje maakt en dan die slide show doet dan komen als die plaatjes vloeiend voorbij als in een film. EDIT ik heb ff de tutorial door gekeken en je moet bij page (boven aan) op add drukken daar staat vast ook dat je de slide show af kan spelen.(kon ik niet meer zien com liep vast) dit bedoelde je toch met animatie? dat is allemaal gelukt maar hoe speel je zo,n filmpje af ??? Reageren
Goofy Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 als het goed is staat er in het zelfde menutje ook play slide show denk ik ik kon dat niet meer zien omdat de com vast liep tijdens het filmpje Reageren
peter99 Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 als het goed is staat er in het zelfde menutje ook play slide show denk ik ik kon dat niet meer zien omdat de com vast liep tijdens het filmpje bij mij staat er geen : play slide show in da menutje Reageren
Goofy Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Dan weet ik ook niet dan moet je maar bij sketchUp ff in help zoeken of zelf ff kijken of er zoiets staat. Reageren
peter99 Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 en bij het interieur spul staat geen trap ,maar op sommige plaatje,s die met sketchup zijn gemaakt ,daar zie ik dan wel een trap op ,dus is mijn vraag zijn er trappen ?? Reageren
Arjen Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Ik heb een 'huis' gebouwd met Sketchup, nu wil ik alleen wat dingen, bv. plaatjes, op de zijkant plakken. Hoe doe ik dat? Moet dat met een ander programma? Reageren
gangster28 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Ik heb een 'huis' gebouwd met Sketchup, nu wil ik alleen wat dingen, bv. plaatjes, op de zijkant plakken. Hoe doe ik dat? Moet dat met een ander programma? nee dan moet je file>insert>image en dan je plaatje zoeken Reageren
Arjen Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 nee dan moet je file>insert>image en dan je plaatje zoeken Aha.. Bedankt! Nog een vraag, in Z-Modeler heb ik het huis geimporteerd, maar die is helemaal lichtpaars zou ik maar zeggen. Niet echt een vraag voor hier, maar het heeft wel met Sketchup te maken lijkt me. Reageren
braxe2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 ik heb nu ook sketchup, en ik heb al wat zitte klote er mee, maar hoe kan je nou uiteindelijk het resultaat in vice city zien. Reageren
Wauzie Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Check deze Tutorial: Van object tot in vc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.