braxe2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Check deze Tutorial:Van object tot in vc bedankt ik was er al naar opzoek. Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Check deze Tutorial:Van object tot in vc Ok, alles is gelukt, ik heb mijn huis als het goed is nu blauw. Maar kan ik het ook zien zonder dat ik mn huis in VC zet. Want in Z-Modeler is alles nog steeds 'paars' zeg maar. Reageren
burpicane Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Ik heb een 'huis' gebouwd met Sketchup, nu wil ik alleen wat dingen, bv. plaatjes, op de zijkant plakken. Hoe doe ik dat? Moet dat met een ander programma? nee dan moet je file>insert>image en dan je plaatje zoeken dat moet niet egt zo hoor... maar door een texture te maken Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Ik zal het iets beter uitleggen. Kijk, ik heb een 'Snackbar' gemaakt: Maar hoe krijg ik nou dezelfde textures in de ZModeler, dus ook in Vice City? Zoals dat steen, en hout. Ik zie namelijk niets veranderen in Zmodeler als ik die textures verander. [ik heb de Tut in Wauzie's link opgevolgd, een aantal posts terug]. Weet iemand hier meer van? Ik bijt niet hoor.. Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik kan je wel helpen:), je moet in Skechup texturen met BMP's texturen, en die moeten de goede resolutie hebben: 32x32 64x64 128x128 256x256 512x512 1024x1024 2048x2048 Of een combinatie hiervan, bijvoorbeeld: 128x256 De aanbevolen resolutie is 128x128, i.v.m. filegrootte. *Een 2e oplossing wat je kan doen om je texturen terug te krijgen: - Ga in de z-modeler naar de Material Editor, en laad de texturen opnieuw (wel BMP, met de juiste resolutie). Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) Ik kan je wel helpen:), je moet in Skechup texturen met BMP's texturen ... Kan ik dan de texturen zien in Z-Modeler, dat is het kan renderen? Of blijft het gewoon paars? En nog een [klein] probleempje; hoe krijg ik mn snackbar [ :lol: ] op de goede grootte? Waar staat een auto die ik kan importeren? Ik kan niet de hele IMG tool importeren. EDIT: Nou ik heb het voor elkaar door 32 tutorials door elkaar te doen etc. etc. Bedankt Modders. Bewerkt: 2 juni 2005 door MClaw Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 hey kan je eigelijk een ronde bol maken hier mee? Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Niet als standaard object, dan zul je lijntje voor lijnte een bol moeten maken. Maar in 3ds max 7 kun je gewoon een bol maken door een druk op de knop. Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Niet als standaard object, dan zul je lijntje voor lijnte een bol moeten maken. Maar in 3ds max 7 kun je gewoon een bol maken door een druk op de knop. waar haal je dat progamma van daan? :blink: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Niet als standaard object, dan zul je lijntje voor lijnte een bol moeten maken. Maar in 3ds max 7 kun je gewoon een bol maken door een druk op de knop. waar haal je dat progamma van daan? :blink: Zoek op google: 3ds max 7 trial download. Altijd prijs, P.S ik geloof dat je een "bol" ook gewoon met Z-modeller kan maken Reageren
burpicane Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 met zmodeler kan dat ook ja Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 met zmodeler kan dat ook ja Ik begrijp daar alleen niks van in zmodeler, weet alleen hoe je object moet scalen dus doe ik het maar lekker met 3ds max Reageren
bigG Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb met sketchup4 een gebouwtje gemaakt maar er staat dat je het op kan slaan als skp bestand maar als ik kijk bij de map waar ik het in opgelsagen heb staat er DWG-bestadn? :huh: en ik heb voor het inplaatsen in gta vc een ipl en nog een paar nodig dus weet iemand hoe je het als die (en dan ook welke) ik het op kan slaan? Reageren
gangster28 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb met sketchup4 een gebouwtje gemaakt maar er staat dat je het op kan slaan als skp bestand maar als ik kijk bij de map waar ik het in opgelsagen heb staat er DWG-bestadn? :huh: en ik heb voor het inplaatsen in gta vc een ipl en nog een paar nodig dus weet iemand hoe je het als die (en dan ook welke) ik het op kan slaan? hoe je hem als een ander type bestand op moet slaan? gewoon exporteremn. Reageren
Wauzie Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb met sketchup4 een gebouwtje gemaakt maar er staat dat je het op kan slaan als skp bestand maar als ik kijk bij de map waar ik het in opgelsagen heb staat er DWG-bestadn? :huh: en ik heb voor het inplaatsen in gta vc een ipl en nog een paar nodig dus weet iemand hoe je het als die (en dan ook welke) ik het op kan slaan? Je moet deze file exporteren als 3ds. Dan neem je de z-modeler en maak je een dff en een x door ze te exporteren. Laad de x in de colmaker en maak er een col mee. Maak ook een txd met alle benodigde texturen erin. Maak daarna een IPL, IDE + COL en zet ze in de folder maps in je data map. Open gtavc.dat in de data folder verwijs naar je IPL, IDE + COL. Voor meer en betere uitleg: Link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.