Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had hem ge export met sketchup en geopend met zmodeler en toen weer export als een .dff file en dan op export gedrukt en dan krijg ik een schrem waar ik moet kiezen tussen gta vc en gta 3 en ik kan nog iets aanvinken (lock the file (moet ik dit eigelijk aan vinken?) en dan klik ik op gta vc en dan geeft hij aan:

''error importing/exporting file: can not open the specified file. possible caused by: invaled file attributes or share violation.'' ik vind het raar dat hij zegt ''open'' terwijl ik echt drukte op opslaan weten jullie wat ik moeet doen?

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gangster28

9

• Wauzie

7

• bigG

7

• SWYV

5

Geplaatst:
ik had hem ge export met sketchup en geopend met zmodeler en toen weer export als een .dff file en dan op export gedrukt en dan krijg ik een schrem waar ik moet kiezen tussen gta vc en gta 3 en ik kan nog iets aanvinken (lock the file (moet ik dit eigelijk aan vinken?) en dan klik ik op gta vc en dan geeft hij aan:

''error importing/exporting file: can not open the specified file. possible caused by: invaled file attributes or share violation.'' ik vind het raar dat hij zegt ''open'' terwijl ik echt drukte op opslaan weten jullie wat ik moeet doen?

die moet je niet aan vinken want dan blokeer je het bestand.

en dan moet het lukken.

Geplaatst:
ik had hem ook niet aangevinkt maar hij geeft het dus we aan

aan jou verhaal te zien heb je hem volgens mij niet geexpoteerd maar geinpoteerd want iets open dat die je als je inporteerd

Geplaatst: (bewerkt)

maar ik weet echt zeker dat ik op export heb gedrukt

(soms zegtie wel als ik het open ) dat het geen zmodeler bestand is (dit zegtie 1 op de 2 keer) maar dat heeft nix mee te maken dat als ik op export druk enzo dat hij die foutmelding geeft

Bewerkt: door marty
Geplaatst: (bewerkt)

das jamr en ik wou net alle dingen die ik gemaakt heb in vice city zetten

edit; kheb um dagt dat hij bij export wel automatisch als je um opslaat .dff erbij zou zetten maar ik dee het nu handmatig en hij doet het!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :D:puh: B) :)

maar nu heb ik een .3ds en een .dff van mijn huisje ( :D ) maar waar moet ik er een .col en een .txd bestand van maken? want als k bij zmodeler een .col bestadn van wil maken dan geeft hij een foutmelding:

error importing/exporting file: can't export COL file. possible caused by: export is unavailable or not supported yet.

Bewerkt: door marty
  • 2 years later...
  • 1 year later...
Geplaatst:
Hoe importeer ik iets uit GTA san andreas in Sketchup?

Exporteren met een IMG tool(de dff en txd uit GTA3.img of dergelijke), en dan ergens neerzetten, importeren in 3DS Max met Kams scrips, en dan weer exporteren als een .3ds bestand, en dan openen met Sketchup.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...