bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 ik had hem ge export met sketchup en geopend met zmodeler en toen weer export als een .dff file en dan op export gedrukt en dan krijg ik een schrem waar ik moet kiezen tussen gta vc en gta 3 en ik kan nog iets aanvinken (lock the file (moet ik dit eigelijk aan vinken?) en dan klik ik op gta vc en dan geeft hij aan: ''error importing/exporting file: can not open the specified file. possible caused by: invaled file attributes or share violation.'' ik vind het raar dat hij zegt ''open'' terwijl ik echt drukte op opslaan weten jullie wat ik moeet doen? Reageren
gangster28 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 ik had hem ge export met sketchup en geopend met zmodeler en toen weer export als een .dff file en dan op export gedrukt en dan krijg ik een schrem waar ik moet kiezen tussen gta vc en gta 3 en ik kan nog iets aanvinken (lock the file (moet ik dit eigelijk aan vinken?) en dan klik ik op gta vc en dan geeft hij aan: ''error importing/exporting file: can not open the specified file. possible caused by: invaled file attributes or share violation.'' ik vind het raar dat hij zegt ''open'' terwijl ik echt drukte op opslaan weten jullie wat ik moeet doen? die moet je niet aan vinken want dan blokeer je het bestand. en dan moet het lukken. Reageren
bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 ik had hem ook niet aangevinkt maar hij geeft het dus we aan Reageren
gangster28 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 ik had hem ook niet aangevinkt maar hij geeft het dus we aan ik had hem ge export met sketchup en geopend met zmodeler en toen weer export als een .dff file en dan op export gedrukt en dan krijg ik een schrem waar ik moet kiezen tussen gta vc en gta 3 en ik kan nog iets aanvinken (lock the file (moet ik dit eigelijk aan vinken?) en dan klik ik op gta vc en dan geeft hij aan: ''error importing/exporting file: can not open the specified file. possible caused by: invaled file attributes or share violation.'' ik vind het raar dat hij zegt ''open'' terwijl ik echt drukte op opslaan weten jullie wat ik moeet doen? aan jou verhaal te zien heb je hem volgens mij niet geexpoteerd maar geinpoteerd want iets open dat die je als je inporteerd Reageren
bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) maar ik weet echt zeker dat ik op export heb gedrukt (soms zegtie wel als ik het open ) dat het geen zmodeler bestand is (dit zegtie 1 op de 2 keer) maar dat heeft nix mee te maken dat als ik op export druk enzo dat hij die foutmelding geeft Bewerkt: 27 juni 2005 door marty Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Welke zmodeler heb je dan? Misschien dat het daar aan ligt Reageren
bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Welke zmodeler heb je dan?Misschien dat het daar aan ligt v1.07b (heb deze al een half jaar ofzo) Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Heb je je model wel met SketchUp geëxporteerd als een .3ds file? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 jep 200% zeker Sorry dan weet ik het ook niet meer. Ik heb deze foutmelding namelijk nog nooit gehad. Reageren
bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) das jamr en ik wou net alle dingen die ik gemaakt heb in vice city zetten edit; kheb um dagt dat hij bij export wel automatisch als je um opslaat .dff erbij zou zetten maar ik dee het nu handmatig en hij doet het!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: B) maar nu heb ik een .3ds en een .dff van mijn huisje ( ) maar waar moet ik er een .col en een .txd bestand van maken? want als k bij zmodeler een .col bestadn van wil maken dan geeft hij een foutmelding: error importing/exporting file: can't export COL file. possible caused by: export is unavailable or not supported yet. Bewerkt: 27 juni 2005 door marty Reageren
-GEO Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Kan iemand in stappen uitleggen hoe ik iets in vc zet wat ik in sketchup heb gemaakt? Bedankt alvast Reageren
Twister24 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Hoe importeer ik iets uit GTA san andreas in Sketchup? Reageren
FerryN Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Hoe importeer ik iets uit GTA san andreas in Sketchup? Exporteren met een IMG tool(de dff en txd uit GTA3.img of dergelijke), en dan ergens neerzetten, importeren in 3DS Max met Kams scrips, en dan weer exporteren als een .3ds bestand, en dan openen met Sketchup. Reageren
Twister24 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ik heb geen 3DS max Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.