Beagle Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ik heb geen 3DS max Dat is jammer Je kan Zmodeller proberen. Die heeft ook een KAMS. Maar, ik weet niet of die kan exporteren naar *.3ds. Dat is het onhandige van Sketchup, je kan niet direct im/exporteren... Reageren
FerryN Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ik heb geen 3DS max Dat is jammer Je kan Zmodeller proberen. Die heeft ook een KAMS. Maar, ik weet niet of die kan exporteren naar *.3ds. Dat is het onhandige van Sketchup, je kan niet direct im/exporteren... Maar er is toch ook nog de trail van 3ds max? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb geen 3DS max Dat is jammer Je kan Zmodeller proberen. Die heeft ook een KAMS. Maar, ik weet niet of die kan exporteren naar *.3ds. Dat is het onhandige van Sketchup, je kan niet direct im/exporteren... Maar er is toch ook nog de trail van 3ds max? Ben ik idd vergeten. Je hebt ook GMax, daar heb je ook KAMS voor. Inderdaad kan je die beter gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.