Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) je hertz is gewoon opgeschroeft naar het hoogst haalbare wat je kan krijgen. Je kunt het nog wel proberen maar denk niet dat je veranderingen gaat zien. Wat voor muis gebruik je? @ hayte, bedankt dat je dat zei, zal morgen dit topic updaten, maar ik laat er wel instaan dat je moet opletten welke lasermuis je koopt, aangezien die ''oudere versies'' dus nog wel beschikken over die zogenaamde "rechte lijn technologie" Bewerkt: 23 december 2008 door Scrtz Reageren
FerryN Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 je hertz is gewoon opgeschroeft naar het hoogst haalbare wat je kan krijgen. Je kunt het nog wel proberen maar denk niet dat je veranderingen gaat zien. Wat voor muis gebruik je? Feli met je 1000ste post. En ik gebruk een Creative HD7600L laser muis. Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) heb je de drivers ervan geinstalleerd? zoja dan doet creative dat dus ook via haar software, de usb polling rate verhogen aangezien dat standaard 125hz is bedankt ^^ Bewerkt: 23 december 2008 door Scrtz Reageren
FerryN Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) heb je de drivers ervan geinstalleerd? zoja dan doet creative dat dus ook via haar software, de usb polling rate verhogen aangezien dat standaard 125hz isbedankt ^^ Nu je het zegt herriner ik me iets. Ik heb lang zonder drivers gemuist om het maar zo te noemen, en paar dagen geleden heb ik de drivers geinstalleerd, en toen reageerde de muis veel sneller en 'feller', want eerst kon ik de snelheid op 4 zetten, en nu lukt het me nog amper met 2 . Want eerst had ik hem op de stand '2400 dpi'(Met 125 Hertz), en nu op '800 dpi'(500 Hertz), dus dat hertz van de usb maakt heel veel uit. Bewerkt: 23 december 2008 door FerryN Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 ja de hertz laat je muis sneller reageren op je reacties, je praat dan wel over milliseconden maar je merkt het echt, voelt aan alsof je een nieuwe muis in de hand hebt. Speel zelf trouwens zonder drivers, windows standaard is perfect, alleen moet je dan zelf dus de USB polling rate verhogen Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb op het moment een Logitech MX1000 Laser muis, fijn ding, lekker precies. Ik heb alleen bij soms bij GTA IV dat hij na lang inhouden van de rechtermuisknop om te aimen, hij blijft hangen en ik dan nog een keer moet klikken om weer te stoppen met aimen, ligt dit aan GTA IV of aan de muis? Interessant topic BTW. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 ja de hertz laat je muis sneller reageren op je reacties, je praat dan wel over milliseconden maar je merkt het echt, voelt aan alsof je een nieuwe muis in de hand hebt. Speel zelf trouwens zonder drivers, windows standaard is perfect, alleen moet je dan zelf dus de USB polling rate verhogen Ja, alleen als ik drivers gebruik kan ik me muisknoppen programmeren(de twee duimknoppen en de muiswiel-knop). Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb op het moment een Logitech MX1000 Laser muis, fijn ding, lekker precies. Ik heb alleen bij soms bij GTA IV dat hij na lang inhouden van de rechtermuisknop om te aimen, hij blijft hangen en ik dan nog een keer moet klikken om weer te stoppen met aimen, ligt dit aan GTA IV of aan de muis?Interessant topic BTW. kan misschien liggen aan je muis, die zo te zien draadloos is. Merk zelf soms in gta IV wel dat me muis niet wil, ben je op iemand aan t mikke en dan wil die niet net een pixel naar boven gaan, en dat is dus echt alleen in gta IV beetje vaag mja.. ja de hertz laat je muis sneller reageren op je reacties, je praat dan wel over milliseconden maar je merkt het echt, voelt aan alsof je een nieuwe muis in de hand hebt. Speel zelf trouwens zonder drivers, windows standaard is perfect, alleen moet je dan zelf dus de USB polling rate verhogen Ja, alleen als ik drivers gebruik kan ik me muisknoppen programmeren(de twee duimknoppen en de muiswiel-knop). ja als je de knoppen anders wilt instellen heb je het wel nodig ja. Reageren
marcootje Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 De titel van dit topic doet me denken aan een vak op school, waar we moeten onderzoeken wat "het beste ei" is...klote-eieren. XD Wel handig, zo'n guide, maar ik ga er vierkant tegenin: ik gebruik de simpelste muis die je kunt verzinnen, en geen muismat En raad eens? Nooit problemen mee gehad, ookal zit ik 10 uur voor de computer. Om maar even duidelijk te maken hoe het per mens (of per aap, of per pinguïn) kan verschillen Reageren
Hayte Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 De titel van dit topic doet me denken aan een vak op school, waar we moeten onderzoeken wat "het beste ei" is...klote-eieren. XDWel handig, zo'n guide, maar ik ga er vierkant tegenin: ik gebruik de simpelste muis die je kunt verzinnen, en geen muismat En raad eens? Nooit problemen mee gehad, ookal zit ik 10 uur voor de computer. Om maar even duidelijk te maken hoe het per mens (of per aap, of per pinguïn) kan verschillen heb je eigenlijk ooit een andere muis geprobeerd? pas dan kan je het vergelijken Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) tja wat doe jij elke dag achter de pc dan? deze guide is het meeste gebaseerd op competitief gamen, dus bijvoorbeeld call of duty, counter-strike en andere bekende games die op niveau worden gespeeld. btw, over dat opschroeven, kan dat permanente schade geven aan je muis? Sorry hayte heb over je vraag gelezen maar zal hem alsnog beantwoorden, Ik ben er niet helemaal zeker over, maar aangezien er vele bekende bedrijven zoals razer, logitech en creative dit zelf al doen via hun software, denk ik niet dat er permanente schade kan ontstaan. Let wel op dat niet elke muis zo'n hoge usb polling rate (USB hertz) aan kan. Als een muis dit niet aan kan en je forceert hem er wel naartoe, dan zal die in sommige gevallen stoppen met werken, of gewoon geen hogere hertz dan die aan kan gebruiken. Bewerkt: 24 december 2008 door Scrtz Reageren
marcootje Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) ... heb je eigenlijk ooit een andere muis geprobeerd? pas dan kan je het vergelijken Ja, en ik vond het bagger tja wat doe jij elke dag achter de pc dan? deze guide is het meeste gebaseerd op competitief gamen, dus bijvoorbeeld call of duty, counter-strike en andere bekende games die op niveau worden gespeeld. De laatste maanden speel ik best regelmatig America's Army, precies zo'n spel als jij opnoemt, maar dan gratis (legaal gratis) Daarnaast ontwikkel ik websites, en voor de rest "de standaard dingen" En nog steeds vindt ik mijn combinatie (alleen muis dus) het beste btw, dit is ongeveer mijn muis, simpel dus mvg Marco Bewerkt: 24 december 2008 door marcootje Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ... heb je eigenlijk ooit een andere muis geprobeerd? pas dan kan je het vergelijken Ja, en ik vond het bagger tja wat doe jij elke dag achter de pc dan? deze guide is het meeste gebaseerd op competitief gamen, dus bijvoorbeeld call of duty, counter-strike en andere bekende games die op niveau worden gespeeld. De laatste maanden speel ik best regelmatig America's Army, precies zo'n spel als jij opnoemt, maar dan gratis (legaal gratis) Daarnaast ontwikkel ik websites, en voor de rest "de standaard dingen" En nog steeds vindt ik mijn combinatie (alleen muis dus) het beste btw, dit is ongeveer mijn muis, simpel dus mvg Marco ja toch zit er een verschil tussen, ik neem niet aan dat jij op niveau met een team speelt, maar gewoon in een open server oftewel public, met mensen die je niet of amper kent? tevens wat niet weet wat niet deert he, als je nog nooit een fatsoenlijke muis + muismat hebt gebruikt, dan kan je ook niet weten of dat beter is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Wij gebruiken hier thuis eigenlijk alleen maar Logitech RX300 muizen, die je voor 5 euro bij de lokale computershop koopt. Prima dingen voor huis-, tuin- en keuken gebruik, maar ik wou meer precisie en ging dus voor de MX1000. Reageren
marcootje Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ja toch zit er een verschil tussen, ik neem niet aan dat jij op niveau met een team speelt, maar gewoon in een open server oftewel public, met mensen die je niet of amper kent?tevens wat niet weet wat niet deert he, als je nog nooit een fatsoenlijke muis + muismat hebt gebruikt, dan kan je ook niet weten of dat beter is. 1: toch wel, niet met veel maar meestal toch wel met 2-3 mensen die ik ken 2: dat zeg ik, ik zit wel eens op computers met een "fatsoenlijke" muis (meestal met muismat) en ik vindt het niks... het zou goed kunnen dat mijn hand nu "gewend" is aan mijn muis... zou ook goed kunnen, je past jezelf op heel veel dingen aan (weer, klimaat, temperatuur, situatie), dus hiermee zou het ook goed kunnen mvg Marco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.