Be4sT Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Hey, ben hier al een tijdje niet meer geweest ^^ Dus... wat ik wou vragen. Kan iemand een Logo voor mij maken ? Ik speel CS 1.6 (counter strike) en ik zit in de clan QualityHax , dus ik zou vragen of iemand een logo voor mij zou kunnen maken ,en eventueel Designer van de clan te worden. Het logo : Type: Metallic of Grunge Stijl: http://www.com-tra.de/img/p/logo_SK-Gaming.jpg (zo iets vind ik mooi) Grootte: Maakt niet uit ,niet te klein liefst! (400 x 400) ?? Afbeelding: / (moet zelf gemaakt zijn) Tekst: qh / qH / QH (1 van deze 3 ) moet in het logo verwerkt zijn Rand: / Kleuren: Donkere kleuren liefst Render (optioneel): GEEN (zelf ontworpen ) Extra (optioneel): 3D mag zeker en vast. xx Mvg ,Beast aka Pieter-jan Contact me @ >>> Door .Levi.: Geen gebruik maken van e-mailadressen.<<< PB : Be4sT Ik zit het meeste op Steam. Als je een mooi logo maakt , echt bedankt ! Bewerkt: 21 december 2008 door Be4sT Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Je bent verplicht dit lijstje te gebruiken, anders beginnen ze niet eens aan je aanvraag [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Edit, Het is overigens ook niet toegestaan om je email adres openbaar te posten. Je kunt je adres in je profiel kwijt, of anders kunnen mensen er via PB om vragen Bewerkt: 21 december 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Be4sT Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Je bent verplicht dit lijstje te gebruiken, anders beginnen ze niet eens aan je aanvraag [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Edit, Het is overigens ook niet toegestaan om je email adres openbaar te posten. Je kunt je adres in je profiel kwijt, of anders kunnen mensen er via PB om vragen Dankjewel Ja ik ken het niet allemaal meer ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.