Jump to content

Tulsa Street


mattert

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    9

  • Phoenyxar

    8

  • Tommy-Vercetti

    4

  • GreyFox-Smurf

    3

Kuch Kuch *Bump* Kuch Kuch...

Laatst reed ik door Hankock Street. De Amerikanen speken dat uit als 'Hangcock', wat 'Hangpiemel' betekent.

whaa die is ook goed hoor. Ik hoop dat je er nog vele zult vinden :tu:

Dankje, en door jou hoop, heb ik er vanmorgen nog een gesignaleerd.

Als je bij de straat voor de Triangle Club staat, sta je op de Coxsack Ave. Coxsack spreek je uit als Cocksack, wat Piemelzak betekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Kuch Kuch *Bump* Kuch Kuch...

Laatst reed ik door Hankock Street. De Amerikanen speken dat uit als 'Hangcock', wat 'Hangpiemel' betekent.

whaa die is ook goed hoor. Ik hoop dat je er nog vele zult vinden :tu:

Dankje, en door jou hoop, heb ik er vanmorgen nog een gesignaleerd.

Als je bij de straat voor de Triangle Club staat, sta je op de Coxsack Ave. Coxsack spreek je uit als Cocksack, wat Piemelzak betekent.

whaaa erg melig! ik denk dat we gewoon afspreken dat je elke dag ons een nieuwe ee geeft :D zoveel als je er al gevonden hebt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb nog een paar straatnamen gevonden:

(Seksistisch:)[/font]

Silicon Street. (Siliconen straat)

Cockerell Ave. (COCKerell Ave)

Barsac Ave. (Dat spreek je uit als BarSACK wat Barzak betekent. Ik ben er alleen nog niet uit waar Bar voor staat.

Click here to view the SnapMap

Dan zag ik nog een paar verwijzingen naar diamanten en zulke stenen:

Ruby Street.

Emerald Street.

Diamond Street.

Click here to view the SnapMap

En misschien nog een verwijzing naar het Tv-programma Southpark:

South Parkway

Click here to view the SnapMap

De straatnamen staat op de Snapmap van boven naar beneden, dus eerst Ruby St, dan Emerald St, Enz.

Bij sommige weet ik de rest nog niet, maar die heb ik erbij gezet omdat er soms sexuele woorden inzaten, zoals cock, sack, Enz.

Als de snapmap niet klopt, dan zeg je het maar, dan zal ik proberen om het in orde te maken.

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb nog een paar straatnamen gevonden:

(Seksistisch:)[/font]

Silicon Street. (Siliconen straat)

Cockerell Ave. (COCKerell Ave)

Barsac Ave. (Dat spreek je uit als BarSACK wat Barzak betekent. Ik ben er alleen nog niet uit waar Bar voor staat.

Click here to view the SnapMap

Dan zag ik nog een paar verwijzingen naar diamanten en zulke stenen:

Ruby Street.

Emerald Street.

Diamond Street.

Click here to view the SnapMap

En misschien nog een verwijzing naar het Tv-programma Southpark:

South Parkway

Click here to view the SnapMap

De straatnamen staat op de Snapmap van boven naar beneden, dus eerst Ruby St, dan Emerald St, Enz.

Bij sommige weet ik de rest nog niet, maar die heb ik erbij gezet omdat er soms sexuele woorden inzaten, zoals cock, sack, Enz.

Als de snapmap niet klopt, dan zeg je het maar, dan zal ik proberen om het in orde te maken.

Groeten,

Gta Bram.

leuk gevonden.

TY voor snapmap :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus even allemaal op een rijtje:

Tulsa Street - Als je het omkeerd staat er Aslut Street, wat Een slet straat betekent.

Hangkock Street - Dit spreek je uit als Hangcock, wat Hangpiemel betekent.

Coxsack Ave - Dit spreek je uit als Cocksack Ave, wat Piemelzak (Dus waarschijnlijk gewoon balzak) betekent.

Silicon Street - Siliconen straat, vrouwen laten siliconen in hun borsten planteren zodat de borsten groter worden.

Cockerell Ave - Deze heb ik erbij gezet omdat er het woord Cock in zat, de rest van de betekenis weet ik nog niet.

Barsac Ave - Dit spreek je uit als Barsack, wat dan weer BarZAK betekent, maar ik weet nog niet waar 'bar' voor staat.

Dan de verwijzingen naar diamanten: ( Ik weet niet zeker of dit een Easter Egg is. )

Ruby Street

Emerald Street

Diamond Street

En dan heel misschien een verwijzing naar het Comedie-programma South Park:

South Parkway

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Sorry voor de bump, maar ik zat laatst op een site en daar vond ik dit:

Many street names in Bohan are named after prisons -- Leavenworth Ave, Alcatraz Ave, Sing Sing Ave, Guantanamo Ave, Attica Ave, San Quentin Ave, Folsom Way (best known from "Folsom Prison Blues" by Johnny Cash), Rykers Ave (named after the Rikers Island prison on the East River of New York City), Joliet Street.

Er staat dus dat veel straanamen in Bohan vernoemd zijn naar gevangenissen. Ik vond het wel leuk om even te posten.

Nog meer:

Streets running east-to-west (horizontally) in Algonquin are named alphabetically after different types of minerals. "A" is at the southern end of Algonquin; "X" at the northern end. The names include Amethyst, Barium, Calcium, Diamond, Emerald, Feldspar, Garnet, Hematite, Iron, Jade, Kunzite, Lorimar, Manganese, Nickel, Obsidian, Pyrite, Quartz, Ruby, Silicon, Topaz, Uranium, Vauxite, Wardite, Xenotime.

Hierboven staat dat alle straten die horizontaal door Algonquin lopen vernoemd zijn naar allerlei types mineralen. Net als diamanten, robijnen, enz.

In the South of Alderney, the street names reflect (mostly antiquated) military terms -- Musketeer, Grenadier, Chariot, Phalanx etc.

Hierboven staat dat in het zuiden van Alderney de straatnamen vernoemd zijn naar militaire termen. De vertaling van de termen weet ik niet echt, maar ik vond het toch wel leuk om te posten.

Bron: http://gta.wikia.com/wiki/Secrets_and_Easter_Eggs_in_GTA_IV

Op die pagina staan er nog veel meer van zulke dingen, sommige van die dingen staan ook al in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...