Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ja, inderdaad. Voor informatie over auto's moet je daar zijn. vooral missies vindt ik die zijn erg uitgebreid beschreven en je hebt screenshots van deze missies. Dat is bij Wikigta beste kerel. bij gta.wikia heb je heel veel auto informatie. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ja, inderdaad. Voor informatie over auto's moet je daar zijn. vooral missies vindt ik die zijn erg uitgebreid beschreven en je hebt screenshots van deze missies. Dat is bij Wikigta beste kerel. bij gta.wikia heb je heel veel auto informatie. Ah, dacht dat ze over WikiGta bezig waren, ik zit op alle 2 wel redelijk vaak dus dat weet ik wel hoor Tommy . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Heb nog wel een grappie straatnaam gevonden: helemaal links-vanonder heb je een straat genaamd Trinity Road, Trinity staat voor drievuldigheid of Triskelion zoals ze op vlaggen getoond worden, Trinity is buiten dit ook de codenaam voor de eerste Plutonium-atoombom-test . Reageren
Nissan Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik heb er eentje gevonden! In de richting van GTA Bram . Ik reed laatst door Beaverhead Ave. Beaver is een vagina/kut en head is dus een hoofd. Oftewel, Kuthoofd Straat. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Voor mij is Beaver nog altijd bever hoor, maar zou wel kunnen dat het zo'n gangpraat is ofzo. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Voor mij is Beaver nog altijd bever hoor, maar zou wel kunnen dat het zo'n gangpraat is ofzo. Beaver is ook wel Slangterm voor Kut/Vagina. Edit: er is een buurt in Alderney die heet Westdyke, dyke is een Slangterm voor een Lesbie Bewerkt: 18 juli 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Misschien nog iets: er is een straat rechts van The Monoglobe en die noemt Stillwater Street verwijzend naar de stad waar Saints Row zich afspeelt. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 We zijn weer aardig op dreef! Dan post ik er ook nog eentje: Shinnecock Ave, in de straat waar Faustin woont, Firefly Island. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Die straat had ik ook zien staan , er is een straat in Steinway: Trenton Avenue, misschien verwijzend naar Trenton uit LC uit GTA 3. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 In Alderney heb je het Plumber's Highway. Vertaald is dit: Schoonmakers Snelweg. De weg ziet er inderdaad uit alsof die wel een schoonmaak kan gebruiken . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Plumber is een loodgieter Cuban dus het klopt niet helemaal, maar die luchtweg mag wel is een schoonmaak hebben . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 In Alderney heb je het Plumber's Highway. Vertaald is dit: Schoonmakers Snelweg. De weg ziet er inderdaad uit alsof die wel een schoonmaak kan gebruiken . Plumbers Skyway, was het toch? Sorry dat ik zo zeur hoor. :$ Haha. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 In Alderney heb je het Plumber's Highway. Vertaald is dit: Schoonmakers Snelweg. De weg ziet er inderdaad uit alsof die wel een schoonmaak kan gebruiken . Plumbers Skyway, was het toch? Sorry dat ik zo zeur hoor. :$ Haha. Het was inderdaad Plumbers Skyway aangezien hij best hoog in de lucht hangt. En hij is best ranzig voor een snelweg en is een Plumber niet een schoonmaker? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Nee, het is een loodgieter . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.