Hanneswasco Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Zo, gisterenavond ben ik eindelijk nog eens aan het werk gegaan met Photoshop, en deze voormiddag snel even afgewerkt. Uiteindelijk kwam ik met dit resultaat: Ik vind dat het nog goed gelukt is, voor zolang niets deftig meer gecreëerd te hebben met Photoshop. Tips, rates, opmerkingen, ..? Reageren
Exoit Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 7.3/10 Het is een hele goed background alleen de render fit niet met de background. Als je snapt wat ik bedoel!? Reageren
Jay; Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Een mooi resultaat inderdaad, maar ik heb toch wel beter van jou gezien moet ik zeggen. Allereerst de achtergrond, ik vind de stocks en c4d's die je daarvoor gebruikt hebt niet echt bij de render passen. Het geeft mee een soort jungle gevoel en met de Assassin's Creed render zie ik daar niet echt een geheel in. Je had dus beter andere kleuren kunnen nemen, dan dit groene. Desondanks heb je de render er toch mooi in verwerkt gekregen, met behulp van de belichting. Deze vind ik eerlijk gezegd ook niet helemaal geweldig aangezien ik naast het donkergroene, zeer felle belichting zie. Rechtsboven had je niks aan de belichting moeten doen en het dus weg moeten laten. De rest is naar mijn mening net iets te fel. Voor de rest een mooie uitspringende render en het geheel is iets waar je niet ontevreden over hoeft te zijn. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Meer tips, rates of opmerkingen? Reageren
.Corneria. Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) de achtergrond past echter niet met de render! maar voor de rest is het heel goed!!! cijfer: 7.8 goed gedaan Hanneswasco! Bewerkt: 24 december 2008 door corneria Reageren
GTAisTHEbest Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 In een woord: GEWELDIG MOOI Oeps het zijn 2 woorden, haha Reageren
Youp Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Background past gewoon totaal niet bij het render. Allebei heb je er leuk van gebruik gemaakt, maar de kleurcombinatie past gewoon niet. Jammer, want dat verpest meestal al meteen heel de sig. Met vriendelijke groet, Youp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.