Kellyclarkson Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Hallo Ik heb gister GTA IV met trots gekocht bij de intertoys en geinstaleerd en geactiveerd. Nu wil ik de game starten en krijg ik een fout melding van de Rockstar Social Game Club. Ik weet niet wat dit is maar ik krijg zon schermpje van windows Raport Verzende, Niet verzenden. Wat moet ik nu doen? Rebooten helpt niet en opnieuw instaleren ook niet. Groetjes Ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Kan je misschien een screen plaatsen van de foutmelding? Dat is iets duidelijker voor ons. Bewerkt: 21 december 2008 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kellyclarkson Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Kijk maar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Hmmmm de screen is wel wat te klein voor mij om goed te kunnen lezen. Maar ff de foutmelding zelf op zitte googlen, en kom alleen maar op sites uit met talen die ik niet kan lezen. Maar het is wel duidelijk dat het door GTA IV komt. Want GTA IV staat bij elke site. Er is geen site waar GTA IV niet bij staat met dit probleem. Maar kan het er niet aan liggen dat GTA IV voor Vista is? want ik zie dat je geen Windows Vista er op hebt staan. Kan het mis hebben hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joe_92 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 hoi ik heb deze fout ook maar ik heb gta 4 wel eerder op deze pc gespeeld maar nu krijg ik ineens deze fout?????? kan iemand me helpen hoe ik dit kan oplossen zodat ik het spel weer kan spelen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.